تاریخ
 
 
محمد رشیدیفر


تعداد بحث های ایجاد شده: 1
امتیاز بحث های ایجاد شده: 0

تعداد بازدید: 577
امتیاز بحث: 0

اهرام مصر وموجودات فرا زميني
1389/07/17

هرام مصر بيگانه UFO اتصال
 
افسانه باستاني مصر Tep Zepi ، يا از ساعت اول بگوييد. در اين سن به عنوان يک توصيف شده است که “خدايان آسمان” آمد کردن به زمين و مطرح در زمين از گل و آب. آنها ظاهرا از طريق هوا را در پرواز “قايق” و آورده قوانين و خرد انسان را از طريق يک خط سلطنتي از pharaohs پرواز.

البته ، اين همه را از پنجره انداخته بود که مسيحيت همراه بود. به ياد داشته باشيد که از يکي از خدايان ، و تنها ‘مذهب’ که در آنجا بود. هيچ باورهاي متناقض؟ چرا؟ خب ، چرا که حقيقت است ، نه ايمان بود. کليسا مدرن را که شما اعتقاد داريد که آن را تنها يک اسطوره. اما شما بايد خودتان را بر روي لبه تيغ صورت تراشي occams بخواهد ، آن چه به راستي در واقع شده است به احتمال زياد؟ که در يک مسابقه بسيار پيشرفته بيگانه بود و مخدوش کردن استخر ما ، gen مانند همه فرهنگ ها anceint ديگر هم راي بودن با يا ، که روح ريشو در آسمان اساسا ZAP رفت ، و ما را در شش روز ساخته شد. (و در بازگشت در هفتمين لگد)

خوب ، حداقل concurs bibler که او “ما را در تصوير خود ساخته”

که بسيار درست است. خريد آن trally فقط يک confict در متون کتاب مقدس خود. منظور من ، به “را در يکي از آنهايي خود تصوير” نميکند که وجود دارد را به يک تجلي فيزيکي از يک کربن بر اساس مي شود؟ البته آن را کند. Funny چگونه کتاب مقدس اين آدرس هرگز.

  در آغاز ، در ره خدا توانا و همسرش مهره وجود داشته است. ره – Harakhte است که به عنوان يک خورشيد بالدار ديده مي شد ديسک. مهره تولد به ازيريس بخشيد. در زمان تولد ازيريس ‘،’ يک صداي بلند در سراسر جهان شنيده شد ، و گفت ، “پروردگار همه زمين است متولد شد.”

ازيريس که توانا نصف پادشاه خدا.

ازيريس پادشاه بزرگ و توانا شد. او در مورد شغل و civilizing مردم او رفتم. او به آنها آموخته کشاورزي و دامداري. او داد آنها را يک کد از قوانين را به زندگي با آنها را نشان داد و به روش هاي مناسب که در آن به پرستش خدايان. مصر يک زمين بزرگ در زير نوع خود و حکومت مهربان تبديل شد. مطالب او را پرستش خرسند زميني که او قدم برداشتهاند. هنگامي که مصر متمدن بود ، ازيريس را به سمت چپ آورد تعاليم او را به سرزمين هاي ديگر.

P’TAH (خدايان از آسمان به زمين را از آسمان آمدند ديسک سخت) نصب شده به عنوان اولين مصر الهي فرمانروا خود پسر بعد و بعد و سپس تقسيم پادشاهي مصر بين ‘ازيريس خدايان و SETH که جنگيدند کنترل پادشاهي. پس از ازيريس ، کشته شد resuscitated و resurrected ، محل خود را بر روي تخت بر HORUS توسط پسر خود ، مادر که ايسيس بود گرفته بود.

سپس HORUS مصر عليا و سفلي شده توسط ارباب زمين داده شد در نتيجه تبديل شدن به وارث مشروع در بعد خط اوزيريس از جانشيني ، تشکيل شده بود که سلطنت الهي يک اتصال هميشگي. (براي درک تاريخ مصر ، بايد يکي از آثار Sitchin را در مورد تمدن سومر و اتصال خود را به مصر را بخوانيد.)

خوب ، پس چه کسي / چه ساخته شده از اهرام؟
اين هرم بزرگ را تنها بازمانده از همه هفت شگفتي باستاني است. واقع در Ciaro ، مصر ، هرم amazes هنوز هزاران نفر از دانشمندان و مهمان عزيز در هر سال است.

اين هرم بزرگ را به اعتقاد بر اين است که بيش از 20 سال گستردگي که ساخته شده است. هرم است تا بزرگي و بنابراين کامل خواهد بود که ما قادر به ساخت چيزي در اين روز و سن که در مقايسه خواهد شد. هر يک از محدوده سنگ غول از 1 تا 20 هزار تن در سال ، وزن ، و در هرم بزرگ شامل بيش از 100،000 چاه سنگ و. اما مصري بود بدون ماشين آلات ، موتور ، تجهيزات و يا ساخت و ساز. پس اين سوال هنوز lurks ، که از هرم بزرگ ساخته شده است؟

نظريه ها و پيشنهاد مصريان ساخته شده است به اين هرم ، اما اين به ما مي پرسد که چگونه مصريان hauled 20 تن سنگ قرار داده و آنها را کاملا صدها فوت بالا (145.75 متر ، 481 ft بالا).. پيشنهاد برخي از آنها ساخته شده است يک سطح شيب دار است که با سنگ و رفت از زمين به بالا.

اين عيب را در آن نظريه اين است که اين سنگ ها را بيشتر از سطح شيب دار براي ساخت بيش از آن که براي ساخت هرم را. زماني که هرم ، انجام شد که در آن بود به اين سنگ ها برويد؟؟؟ به طوري که پرتاب شده تا کنون کردن که تئوري…

يکي ديگر از سوال است که چگونه آنها حرکت بود به اين سنگ.. کارشناسان اصرار دارند که در مصر ساخته شده است که هرم پيشنهاد ، درختان پايين قطع شد و smoothed خاموش ، مي شد و به عنوان غول غلطک زير اين سنگ 20 تني استفاده مي شود. اگر شما يک سنگ 20 تني در 5 رول درخت ، درخت را بيش از حد کهنه شدن و بي دست و پا


نظرات کاربران
ترتیب نظرات: جدیدترین به قدیمی ترین
ونوس ؟؟؟ (1389/07/17 11:51:14)

جالب بود.کتاب ارابه خدايان از اريک فون دانکين هم در مورد اين موضوع بسي جالب هست.

 



 1  
تمام حقوق برای سایت Tamoochin.com محفوظ است
©2024 Tamoochin.com | TCOM