Persian 0


تعداد بحث های ایجاد شده: 19
امتیاز بحث های ایجاد شده: 36

تعداد بازدید: 571
امتیاز بحث: 0

طرح ملي کوچه گردان عاشق(اگه يه جور خاص عاشقي ...)
1389/05/28

تا حالا پاي سفره غذا که نشستي و غذا رو با اشتها ميخوري ، به ياد اون کودک هايي افتادي که حتي از داشتن يه تيکه .... هم محروم  هستن ؟به ياد اون مادري که ميدونه فرزندش گرسنه هستو ولي .... ؟به اين فکر کردي که ....
بيخيال بابا ما کي مي شيم ......

اکه يه جور خاص عاشقي  و ميخوايي کوچه گرد عاشق باشي اينو بخون ...

کوچه گردان عاشق چيست ؟  کوچه گردان عاشق (توزيع بسته هاي مواد غذايي بين مردم فقير و تحت پوشش جمعيت امام علي(ع)) مراسمي است که همه ساله توسط جمعيت امام علي (ع) در شبهاي ?? الي ?? ام ماه مبارک رمضان ،( ايام ضربت خوردن تا شهادت مولاعلي (ع)) برگزار مي گردد و از جمله طرح هايي است که علاوه بر دانشجويان ، ساير اقشار مردم هم در اين طرح مشارکت و همياري دارند. اين طرح بر اين انديشه استوار است که اگر ما شيعه و پيرو حضرت علي (ع)هستيم و اگر ايشان حتي پس از ضربت خوردن و با فرق خونين ، لحظه اي از فکر کودکان يتيم و مظلوم کوفه فارغ نمي شدند ، پس ما نيز بايد ادامه دهنده اين راه باشيم . اين مراسم اقدامي نمادين در بيعت با امام علي (ع) و بدين معناست که ما نيز در پي پرورش اين انديشه و باور در ميان همه به ويژه جوانان و دانشجويان هستيم که اگر اين باور و اين احساس مسئوليت در ميان دانشجويان شکل بگيرد ، بسياري از معضلات کنوني روحي و مادي دانشجويان جاي خود را به عشق به ديگران و تلاش براي بهبود وضعيت زندگي آنها خواهد داد.

دوستان جمعيت امام علي(ع) شيراز هم  مثل سالهاي گذشته(88و87و86و85)، مراسم کوچه گردان عاشق را در روز 20 رمضان(سه شنبه،9 شهريور)،ساعت 5 عصر در  دبستان مهر و آئين برگزار مي کند .          منتظر حضور گرم شما،در اين مراسم زيبا و معنوي هستيم .

آدرس مدرسه مهر و آئين : يعد از 4 راه زرگري،به طرف قصرالدشت،سمت راست،روبروي شيريني شما

**** راستي تو نت بگردي بيشتر ميتوني با جمعيت ما آشنا بشيد (جمعيته باحاليه ) *****

* ** جمعيت امداد_دانشجويي امام علي (ع)***

http://www.news.jamiyat-shiraz.com

<

نظرات کاربران
ترتیب نظرات: جدیدترین به قدیمی ترین
تاکنون نظری ارسال نگردیده است
  
تمام حقوق برای سایت Tamoochin.com محفوظ است
©2024 Tamoochin.com | TCOM