رومنس
 
 
جــــــــــولي Tek


تعداد بحث های ایجاد شده: 90
امتیاز بحث های ایجاد شده: 224

تعداد بازدید: 491
امتیاز بحث: 2

اختراعي براي تنبل ها+عکس
1389/05/14

بدون شک کمتر چيزي لذت بخش تر از خواب بعد از خاموش کردن ساعتي که در حال زنگ  زدن است نخواهد بود و دنياي مدرن نيز در تلاش است که ما را از اين لذت ،  محروم کند. مي گوييد نه ؟ به اين ده اختراع جديد نگاه کنيد.


اين ساعت از بالاي سقف بر روي تخت شما آويزان مي شود و وقتي زنگ مي زند، کافي  است يک دست به آن بزنيد تا زنگ اش و چراغ اش خاموش شود. ولي چند لحظه بعد  زنگ و نور دوباره شروع خواهد شد ولي اين بار ساعت کمي بالاتر رفته است !  هربار که خاموش اش کنيد کمي بالاتر مي رود و دوباره زنگ مي زند !


اين ساعت يک پازل چهار قطعه اي در بالايش دارد که در هنگام زنگ زدن ساعت به  هوا پرت شده و در اتاق پراکنده مي شوند. حالا براي قطع زنگ بايد اين چهار  تا را پيدا کنيد و دوباره سرجاي خودشان قرارشان دهيد.



هر وقت ازش ساعت را بپرسيد، جواب مي دهد. بعد هم که موقع بيدار شدن شد، اول  به شما مي گويد «آفتاب دميده‌! بيدار شو عزيزم» ولي وقتي بيدار نشديد عربده مي زند که «دستت رو از گوشت ور دار ! بيدار شو !» و در اين مرحله تنها  خاموش کردن اش اين است که بسيار محکم و با خشونت، گلوي ساعت را بگيريد و  فشار بدهيد.


اين ساعت مجهز است به يک صداي ?? دسي بلي (!!!) و يک نورافکن بسيار قوي و يک  صفحه لرزاننده که مي توانيد آن را در تختتان کار بگذاريد.


موقع زنگ که بشود راه مي افتد ! اول از روي ميز پايين مي پرد و بعد مي چرخد و  فرار مي کند. اگر هم بلند شويد و دستگيرش کنيد آنقدر مي لرزد که نتوانيد  دگمه خاموش را به راحتي پيدا کنيد.


نظرات کاربران
ترتیب نظرات: جدیدترین به قدیمی ترین
فاطيما ... (1389/05/14 8:23:54)
اگر من باشم هيچ کدوم از اين ساعتهاي مزخرف رو نميخرم چون ادم خوابش رو ول نميکنه پاشه دنبال تيکه پازل بگرده


سحر (1389/05/14 8:16:5)
شايد اون ساعت اولي به درد نامزد من بخوره ميشه آدرس بدي يکي براش بگيرم.


 1  
تمام حقوق برای سایت Tamoochin.com محفوظ است
©2024 Tamoochin.com | TCOM