جــــــــــولي Tek


تعداد بحث های ایجاد شده: 90
امتیاز بحث های ایجاد شده: 224

تعداد بازدید: 439
امتیاز بحث: 2

نكاتى مفيد براى انتخاب رژ لب
1389/05/04


اينكه شما با آرايش زيباتر به نظر برسيد بسيار مهم است اما مهم تر از آن نوع  لوازم و چگونگى انتخاب آن‌هاست. دانستن بعضي نكات به شما كمك ميكند:

1.اولين قدم انتخاب يك فروشگاه معتبر است . متاسفانه تقلب و تشابه در لوازم آرايش بسيار زياد است و صد البته اين قضيه روي كيفيت جنس مورد نظر تاثير خواهد گذاشت.

2. برندها و رنگ‌هاي مورد نظر و مطلوب خود را در يك دفترچه مد مخصوص خود يادداشت كنيد .آدرس محل مورد نظر يا سايت آن كالا را هم يادداشت كنيد. اين دفترچه را براي همه لوازم مورد نياز (لباس ، كيف ، كفش ،...) مي‌توانيد استفاده كنيد.
3.وقتي به فروشگاه مورد نظر رفتيد ابتدا بين تست‌ها دنبال كالاي مورد نظر خود بگرديد. چرا كه اين تست‌ها به شما كمك ميكند اگر از رژ مورد نظر خوشتان نيامد مورد ديگر را امتحان كنيد.
 

4.  قبل از خريد هميشه از فروشنده تست‌ها يا حتي اشانتيون‌ها را بخواهيد . براي رژ ،‌ كرم پودر، پن كيك ا ين مورد به انتخاب بهتر شما كمك شايانى مي‌كند.

5.رژ لب‌هاي زيادي در فروشگاه هست و همه رنگ‌ها هم در نوع خود زيباست .اما انتخاب شما بايد محدود به رنگ‌هايي شود كه به رنگ پوست ، فرم لب‌ها و سن شما بيايد.

6.اول يك نمونه از رنگي را كه متناسب با شماست انتخاب كنيد اگر تست ها در فروشگاه كم بود براى رعايت موازين بهداشتى تست آن را روي پوست دست خود بالاتر از انگشت شصت امتحان كنيد . بهتر است 24 ساعت بعد از تست رژ مورد نظر را خريداري كنيد . چراكه هم تناسب رنگش را با پوست خود هم آلرژي نداشتن به آن رژ را امتحان كرده ايد.

7. دقت داشته باسيد انتخاب رژ به دليل استفاده روي لب بسيار مهم است و رژ‌هاي تقلبي و استفاده از آن بسيار مضر است .
8. مواد آرايشي كه براي شما خارش ، سوزش ، كهير ؛ آب ريزش بيني و چشم و التهاب ايجاد كند آلرژيك است و هرگز نبايد استفاده شود.

نظرات کاربران
ترتیب نظرات: جدیدترین به قدیمی ترین
تاکنون نظری ارسال نگردیده است
  
تمام حقوق برای سایت Tamoochin.com محفوظ است
©2024 Tamoochin.com | TCOM