سوشــيانت ...


تعداد بحث های ایجاد شده: 55
امتیاز بحث های ایجاد شده: 164

تعداد بازدید: 484
امتیاز بحث: 1

تقسيم بندي انسانها
1389/04/20


1- آنهايي که وقتي هستند، هستند وقتي که نيستند هم نيستند.

حضور عمده آدمها مبتني بر فيزيک است. تنها با لمس ابعاد جسماني آنهاست که قابل فهم مي شوند بنابراين اينان تنها هويت جسمي دارند.


2- آناني که وقتي هستند، نيستند وقتي که نيستند هم نيستند

(مردگاني متحرک در جهان، خود فروختگاني که هويتشان را به ازاي چيزي فاني واگذاشته اند. بي شخصيت اند و بي اعتبار، هرگز به چشم نمي آيند، مرده و زنده شان يکي است).


3 - آنهايي که وقتي هستند، هستند وقتي که نيستند هم هستند

(آدم هاي معتبر و باشخصيت، کساني که در بودنشان سرشار از حضورند و در نبودشان هم تاثير خود را مي گذارند کساني که همواره در خاطر ما مي مانند، دوستشان داريم و برايشان ارزش قائليم.


4- آنهايي که وقتي هستند، نيستند وقتي که نيستند، هستند

(شگفت انگيز ترين آدم ها.. در زمان بودنشان چنان قدرتمند و باشکوهند که ما نمي توانيم حضورشان را دريابيم اما وقتي که از پيش ما مي روند نرم نرم و آهسته آهسته درک مي کنيم . باز مي شناسيم، مي فهميم که آنان چه بودند. چه مي گفتند و چه مي خواستند. ما هميشه عاشق اين آدم ها هستيم. هزار حرف داريم برايشان اما وقتي در برابرشان قرار مي گيريم، گويي قفل بر زبانمان مي زنند. اختيار از ما سلب مي شود. سکوت مي کنيم و غرق در حضور آنان مست مي شويم و درست در زماني که مي روند يادمان مي آيد که چه حرف ها داشتيم و نگفتيم. شايد تعداد اينها در زندگي هر کدام از ما به تعداد انگشتان دست هم نرسد.

به نظر خودتون شما جزو کدوم دسته ازانسانها هستيد؟



نظرات کاربران
ترتیب نظرات: جدیدترین به قدیمی ترین
تاکنون نظری ارسال نگردیده است
  
تمام حقوق برای سایت Tamoochin.com محفوظ است
©2024 Tamoochin.com | TCOM