ازدواج
 
 
آرش بلا س


تعداد بحث های ایجاد شده: 19
امتیاز بحث های ایجاد شده: 15

تعداد بازدید: 462
امتیاز بحث: 1

آيا اون با من ازدواج ميکند
1389/04/10

براي هر دختري اين موقعيت در زندگيش پيش مي آيد که از خود مي پرسد : ” آيا رابطه من به ازدواج منتهي مي شود ؟ به هرحال ، اگر عاشق هستيد و چنين ارتباطاتي داريد اغلب اين مراحل را طي خواهيد کرد.

برنامه ريزي
اگر در صحبت ها و برنامه هايتان از آينده حرف مي زنيد پس ازدواج خيلي به شما دور نيست . اغلب مردان وقتي مي خواهند از کسي خواستگاري کنند دوست دارند خودنمايي کنند و درباره ي برنامه هاي بلند مدتي با شما صحبت مي کنند . اگر سوالات فرضي خودشان را با مطرح کردن مسائلي مانند بچه ، خريد خانه يا اينکه پدر و مادر کدامتان را براي کدام تعطيلات ملاقات کنيد آغاز مي کنند ، خواستگاري آنها مي تواند زودتر از آن موقعي که شما فکر مي کنيد اتفاق بيافتد .

بازي با ضماير
به اين فکر کنيد که او چگونه درباره ي هر دوي شما صحبت مي کند . آيا از ضمير جمع ( ما ) استفاده مي کند ؟ وقتي شما را به دوستان و همکارانش معرفي مي کند ، چگونه رفتار مي کند ؟ زمانيکه يک مرد شروع به استفاده از ضمير ” ما ” مي کند ، نه تنها در مورد شما بلکه در مورد دوستان و اعضاء خانواده اش اين نشانه ي اين است که تعهد بلند مدتي مانند ازدواج را در سر مي پروراند .

مسائل مالي
به اين نکته توجه کنيد که او شما چگونه پولش را خرج مي کند . اگر به نظر مي رسد که براي چيز بزرگي پول پس انداز مي کند اما به شما نمي گويد که آن چيست اين مي تواند بدين معني باشد که نامزدي اي در راه است . اغلب مردان پول خود را قبل از اينکه حتي به فکر نامزد کردن باشند ، پس انداز مي کنند . بنابراين توجه به عادات خرج کردن او مي تواند علامت گويايي باشد براي اينکه او قصد خواستگاري کردن از شما را دارد.

آماده بودن
عاشقانه ترين خواستگاري ها براي ازدواج آنهايي هستند که بتوانند شما را غافلگير کنند . ممکن است اصلاً فکر اين را هم نکنيد که او مي خواهد روي يک زانو نشسته و از شما تقاضاي ازدواج کند . بنابراين در پس ذهن خود بايد اين را در نظر داشته باشيد که آيا اين همان مردي است که شما مي خواهيد يک عمر با او باشيد . اين کار اين اطمينان را براي شما حاصل مي کند که آمادگي ازدواج را داريد حتي اگر غافلگير بشويد .


نظرات کاربران
ترتیب نظرات: جدیدترین به قدیمی ترین
تاکنون نظری ارسال نگردیده است
  
تمام حقوق برای سایت Tamoochin.com محفوظ است
©2024 Tamoochin.com | TCOM