ازدواج
 
 
آرش بلا س


تعداد بحث های ایجاد شده: 19
امتیاز بحث های ایجاد شده: 15

تعداد بازدید: 440
امتیاز بحث: 0

8 ويژگي خانوما
1389/04/10

آيا تا به حال رفتار شما باعث رنجش خاطر همسرتان شده است؟ آيا نگرانيد که رفتار شما ممکن است نتيجه عکس دهد؟

خانم ها به نوع خاصي از مردها علاقه دارند، به همين دليل از مردهايي که داراي يک سري خصوصيات خاص هستند به شدت پرهيز مي کنند. اين امر در دوران اوليه ارتباط از اهيمت ويژه اي برخوردار است درست زماني که خانم ها در حال قضاوت خصوصيات اخلاقي آقايون هستند.

در زير خصوصيات 8 تيپ از مرداني را که خانم ها سعي مي کنند خودشان را از آنها دور نگه دارند آمده است. ما اين اطلاعات را از طريق مصاحبه هايي که با جمع کثيري از خانم ها داشتيم بدست آورده ايم.

البته اگر يکي يا چند تا از خصوصيات زير در شخصيت شما وجود داشت جاي هيچ گونه نگراني وجود ندارد چرا که اغلب آنها باعث بر هم خوردن رابطه نخواهند شد. نظر ما اين نيست که خصوصيات اخلاقي خود را به طور کلي تغيير دهيد بلکه مراقب آن دسته از رفتاري که به مزاج خانم ها چندان خوشايند نيست باشيد. خواندن مقاله را ادامه دهيد تا متوجه شويد که خانم ها چه چيزهايي را دوست ندارند. از اين طريق دفعه آينده که با همسرتان ملاقات داشتيد راحت تر مي توانيد اثر گذار جلوه کنيد.

1- مردهاي نيازمند

او بيش از اندازه احساساتي است و از همان آغاز کار تمام عواطف خود را به بيرون ميريزد. اين مرد نسبت به خود شک دارد و دائما نيازمند اطمينان هاي مکرر در زمينه شغلي دوستي و رابطه اي است.

چرا او جذاب نيست: اعتماد به نفس و استقلال از جمله خصوصيات جذاب آقايون در نظر خانم ها هستند و عدم اطمينان و وابستگي نکوهيده هستند. بيشتر خانم ها به دنبال مرد قدرتمندي هستند که در زندگي بتوانند بر او تکيه کنند. بنابراين اگر شما هميشه بر آنها تکيه کنيد – به ويژه در مراحل ابتدايي رابطه – او ممکن است نسبت به توانايي هاي شما مشکوک شود و از آنجايي که خانم با تمام ناامني ها به يک رابطه قدم مي گذارند ديگر انتظار ندارند که از جانب شما نيز شاهد عدم اطمينان باشند.

اگر چنين فردي هستيد چه بکنيد: زمان بندي راه حل کار شماست. شما در آغاز ارتباط مي بايستي خيلي مراقب اخلاق و رفتار خودتان باشيد. نا امني ها و تمام احساسات خود را يک جا بروز ندهيد. زماني که رابطه شما به اندازه کافي صميمي شد مي توانيد عواطف خود را تا آنجا که ميل داريد با او در ميان بگذاريد. در آن زمان او حتي به خاطر انجام اين کار از شما سپاسگزار نيز خواهد شد.

2- مردي که رفتارش قابل پيش بيني باشد

خانمها از اين نوع مردها خوششان نمي آيد چراکه مي توانند به راحتي تمام عکس العمل هايش را پيش بيني کنند. چنيني مردي در ذهن خود پيرو يکسري قوانين و مقررات خاصي است که هميشه رفتارهايش را بر پايه آنها انجام مي دهد. به عنوان مثال هيچ گاه براي اينکه خانم را سوپرايز کنند بدون قرار قبلي او را به گردش نمي برند.

چرا او جذاب نيست: خانم ها تا حدي به دنبال رفتار غير قابل انتظار در آقايون مي گردند (مردهايي با روح آزاد) به اين دليل است که اکثر خانم ها به دنبال "پسرهاي شيطون" مي گردند. اين تنها به دليل شيطنت نيست که خانم ها جذب مي شوند بلکه دليل اصلي آن غير قابل پيش بيني بودن آنهاست.

اگر چنين فردي هستيد چه بکنيد: اگر مي خواهيد در خانم ها تاثير بگذاريد لزوما نبايد آدم بدي باشيد بلکه سعي کنيد خصوصيات مثبت را با هم جمع کنيد – به ويژه در ابتداي رابطه - به راحتي با او تماس بگيريد و براي آخر هفته او را به يک پيک نيک و يا شام خوشمزه دعوت کنيد. زماني که اين کار را انجام دهيد اگر تا چند وقت هم درگير کارهاي روزمره خود باشيد او از دست شما ناراحت نمي شود. سعي کنيد هر چند وقت يکبار با انجام کار هاي اين چنيني او را شگفت زده کنيد و سرزندگي و شادابي را به رابطه خود دعوت کنيد.

3- مردهاي متکبر

او بسيار خود خواه و خود بين است. همچنين بي ادب نيز مي باشد نه تنها با خانم ها بلکه با تمام افراد و احساس مي


نظرات کاربران
ترتیب نظرات: جدیدترین به قدیمی ترین
تاکنون نظری ارسال نگردیده است
  
تمام حقوق برای سایت Tamoochin.com محفوظ است
©2024 Tamoochin.com | TCOM