ازدواج
 
 
آرش بلا س


تعداد بحث های ایجاد شده: 19
امتیاز بحث های ایجاد شده: 15

تعداد بازدید: 515
امتیاز بحث: 0

دروغ هاي عمده مردان به زنان
1389/04/10

5 دروغ عمده مردان به زنان چيست؟

?

?

عضي از مردان معتقدند که نبايد به همسرشان حقيقت را ابراز کنند و تصور مي کنند با دروغ گويي مي توانند همسر خود را قانع کرده و به قول معروف گول بزنند . اما در اکثر موارد اين مسئله به نتيجه نامطلوب نمي رسد و سبب اختلافات شديد خانوادگي مي شود زيرا مردان مانند زنان آن قدر با ظرافت دروغ نمي گويند که دروغشان براي هميشه پنهان بماند . زنان نيز به خاطر دروغ گفته شده از سوي همسرشان دلخور مي شوند. زيرا زنان به دليل احساسات لطيفشان زود رنج تراز مردان هستند آنان با تلنگري کوچک روحيه شان به هم ريخته مي شود و حالت افسردگي و اضطراب در چهره شان به خوبي مشاهده خواهد شد.لذا مردان بايد براي گفتن بياناتشان دقت بيشتري داشته باشند .حال به دروغهاي عمده مردان مي پردازيم :

1- بسياري از مردان از اين که احساس مي کنند زنان تحمل شنيدن دروغ را ندارند به سادگي دروغ مي گويند شايد دروغ گويي آنها فقط به خاطر ناراحت نکردن همسرشان باشد اما اين را بدانند که هر چقدر هم که همسرانشان از بيان حقيقت نگران و مشوش مي شود اما بهتر از گفتن دروغ مي باشد .زيرا روزي حقيقت در نزد زن فاش شده و آن زمان است که دنيا در برابر چشمان زن و شوهر سياه خواهد شد و کار به جاهاي باريک خواهد کشيد پس اجازه ندهيد چنين شود.

اما يک توصيه به زنان در صورتي که احساس کرديد همسرتان به دليل مصلحت زندگي اش به شما دروغ گفته و اين دروغ تاثير چنداني در وضعيت زندگي زناشويي و عشق و محبت ميان تان ندارد پس بهتر است به روي خود نياوريد و از کنارآن بگذريد ، مطمئن باشيد همسرتان خواهد فهميد و شرمند ه شما خواهد شد.

2- تعريف و تمجيد را به پاي دروغ نزنيد . بعضي از مردان تصور مي کنند اگر از همسرشان تعريف کنند دچار دروغ گويي شده اند . اگر اين مسئله را دروغ گويي فرض مي کنيد بهتر است به اين دروغ گويي ادامه دهيد . زيرا همسرتان از تشويق و تحسين شما خشنود شده و به زندگي اميدوارتر خواهد شد و با نيرو و انرژي بيشتري به زندگي ادامه مي دهد .

براي مثال در برابر خانواده خودتان شروع به تعريف از همسرتان کنيد . کفش هايش را جلوي پايش جفت کنيد .برايش ميوه پوست بکنيد . حتي اگر فکر مي کنيد همه اين کارها را از روي تملق و دروغ انجام مي دهيد .با انجام چنين کاري نزد خانواده تان ، نتيجه اش را مي بينيد ، همسرتان پروانه وار به دور شما خواهد چرخيد . احترام دو صد چندان به شما خواهد گذاشت . پس ارزشش را دارد که دست به چنين تملق و دروغي بزنيد.

3- بعضي از مردان سياست خوبي را از زندگي شان دارند . آنان بدون اين که خود را خسته کار خانه کنند به نحويي با همسرشان برخورد دارند و خود را درگير کمک به وي مي کنند که او واقعا احساس مي کند همسرش در کارهاي خانه اورا همراهي کرده است.البته بد نيست که همسرتان را کمک کنيد و دست ياري به او بدهيد ، زندگي يعني همکاري و همياري.

وقتي مهماني به خانه شما مي آيد روي صندلي ننشينيد و دستور ندهيد ، بلکه ظاهرا هم که


نظرات کاربران
ترتیب نظرات: جدیدترین به قدیمی ترین
20 20 (1390/05/10 9:5:21)

???? ???? ????? ???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

??? ???? ???? ?? ??? ????? ???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

?? ??? ????? ???? ???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

crack


 1  
تمام حقوق برای سایت Tamoochin.com محفوظ است
©2024 Tamoochin.com | TCOM