ازدواج
 
 
آرش بلا س


تعداد بحث های ایجاد شده: 19
امتیاز بحث های ایجاد شده: 15

تعداد بازدید: 474
امتیاز بحث: 0

کليد ورود به قلب خانوما
1389/04/10

مرداني که به دنبال يک زندگي آرام و با نشاط هستند ، مي بايست در ابتدا ويژگي هاي فطري همسرشان را بدانند تا بتوانند بر مبناي يک استراتژي مشخص، زندگي شيريني را براي خود و اعضاي خانواده بيافرينند.

مردان مي توانند با شناخت اين ويژگي ها، گام هاي بسيار بزرگي را در زندگي خانوادگي خود بردارند. با بررسي گذرايي در زندگي بسياري از مردان بزرگ، مي توان دريافت که نقش همسر و يا مادر آنان در موفقيت شان بسيار پررنگ بوده است.

از نکته هاي بسيار قابل توجه که «پرفسور حسابي» اين دانشمند بزرگ ايراني، بارها بر روي آن تاکيد کرده است، نقش دو زن در موفقيت شخصي، خانوادگي، اجتماعي و علمي او بوده است و اين دو زن، مادر و همسر مهربان و صبورش بوده اند.

در اين دو مقاله، سعي مي شود کليدهاي اصلي قلب زنان براي مرداني که علاقه مندند زندگي شيرين و بانشاطي داشته باشند ، مطرح گردد.

البته بايد توجه داشت که تنها با دانستن اين کليدها، کاري از پيش نمي رود بلکه بايد در خصوص تک تک موردها، اقدام مناسب و شايسته انجام داد و هر روز زندگي خويش را شيرين تر و جذاب تر نمود.

مردان علاقه مند به يک زندگي پويا و زيبا، مطمئن باشند با رعايت نکته هاي اين دو مقاله ، بي شک زندگي آنان دچار تغيير و تحول هاي مثبت خواهد شد:

در اين مقاله به دو كليد اساسي و در مقاله ي بعد به بررسي 3 كليد راهگشاي ديگر مي پردازيم :

کليد اول: توجه

خانم ها دوست دارند که همسرشان به آنان توجه نمايد و با اين اقدام به احساس خوب و آرامش بخشي دست مي يابند.

آنان دوست دارند اگر در خانه، کوچک ترين اقدامي را انجام دادند ، از جانب همسرشان مورد توجه قرار گيرد. به عنوان نمونه:

اگر آنان در دکوراسيون وسايل خانه، تغييري ايجاد کردند و يا لباس جديد و زيبايي پوشيدند، دوست دارند به سرعت، عکس العمل همسرشان را ببينند. مرداني که از شدت خستگي و يا عدم اطلاع، اقدام مناسبي انجام نمي دهند، به طور معمول، همسرشان بعد ازمدتي، دچار احساس بي توجهي و در بسياري از مواقع، افسردگي مي شود.

پس آقايان محترم از اين پس، يادشان باشد که با يک جمله ي بسيار ساده و دلنشين، مي توانند توجه خود را به همسرشان نشان دهند و او را نسبت به زندگي، دلگرم نمايند و ببينند اين توجه چه اثرهاي مثبتي در زندگي آنان ايجاد خواهد کرد.تمرين 1


نظرات کاربران
ترتیب نظرات: جدیدترین به قدیمی ترین
تاکنون نظری ارسال نگردیده است
  
تمام حقوق برای سایت Tamoochin.com محفوظ است
©2024 Tamoochin.com | TCOM