فوتبال
 
 
جــــــــــولي Tek


تعداد بحث های ایجاد شده: 90
امتیاز بحث های ایجاد شده: 224

تعداد بازدید: 435
امتیاز بحث: 1

غائبان جام جهاني (عکس)
1389/03/20

ميشائيل بالاک، اميد اصلي آلماني ها بود. اما قوزک پاي او در بازي فينال جام اتحاديه انگلستان که ميان چلسي و پورتسموت برگزار شد، آسيب ديد و جام جهاني را از دست داد.

ريو فرديناند که قرار بود با بازوبند کاپيتاني براي تيم ملي انگلستان به ميدان برود، چند روز مانده به آغاز بازي ها مصدوم شد و بازوبندش را به فرانک لمپارد داد.

چشم مردم ساحل عاج و شايد بسياري ديگر از آفريقايي ها به ديديه دروگبا، بهترين گلزن ليگ برتر انگلستان بود. اما اکنون حضور او در جام جهاني به دليل عمل جراحي بر روي دستش در هاله اي از ابهام قرار دارد.

نقش مايکل اسين در غنا مانند نقش دروگبا در ساحل عاج بود. غيبت اين ستاره تيم چلسي به دليل مصدوميت، غنايي ها را حسابي نگران کرده است.

وقتي خاوير زانتي (چپ) و استبان کامبياسو، دوستاره آرژانتيني اينتر ميلان جام قهرماني ليگ اروپا را بالاي سر بردند، انتقادهاي بيشتري متوجه مارادونا شد که جايي براي اين دو بازيکن با تجربه در فهرست نهايي اش در نظر نگرفته بود.

حذف پاتريک ويرا (راست)، سمير نصري (بالا) و کريم بنزما از فهرست مسافران فرانسه به آفريقاي جنوبي، باز هم خشم منتقدان ريمون دومنک، مربي فرانسه را برانگيخت.

هميشه يکي مشکلات بزرگ مربيان تيم برزيل، تعداد زياد بازيکنان برجسته است که جا براي همه آنها نيست. اين بار قرعه به نام رونالدينو افتاد که نتوانست جايي در ميان مردان دونگا داشته باشد.

لوکا توني، ستاره ايتاليايي ها در جام جهاني دوره پيش و يورو 2008 با آنکه چندان هم از روزهاي طلايي اش دور نبود، اما نتوانست مارچلو ليپي را متقاعد کند که مسافر آفريقاي جنوبي شود.

گرچه فان نيلستروي با آن گلزن چموش منچستر يونايتد و رئال مادريد قابل مقايسه نيست، اما شايد هنوز هم مي توانست براي حريفان هلند در جام جهاني خطر ساز باشد.

پيتر چک، از کشور جمهوري چک و باشگاه چلسي دروازبان مطرحي است که به اين جام نرسيد.


نظرات کاربران
ترتیب نظرات: جدیدترین به قدیمی ترین
سعيد جعفري (1389/03/22 10:4:58)
براي برزيل مشكلي نيست كه رونالدينيو نيست اما براي تيم چك نبود پيتر چك حتما مشكل ساز خواهد شد


مهدي بيات (1389/03/22 9:44:16)
جالب بود ولي غائب بزرگ اين جام تيم ايران هست


 1  
تمام حقوق برای سایت Tamoochin.com محفوظ است
©2024 Tamoochin.com | TCOM