Ali Reza


تعداد بحث های ایجاد شده: 103
امتیاز بحث های ایجاد شده: 440

تعداد بازدید: 478
امتیاز بحث: 0

سرور3
1389/02/16

بازيکنان عزيز تراوين،

همه چيزهاي خوب بالاخر پاياني دارند، و اين عصر نيز به همچنين. باعث هم خوشحالي و هم ناراحتي ما است که به شما عزيزان اعلام مي کنيم اين نيز به پايان رسيد. اميدوار هستيم که شما از بازي کردن اين بازي به همان اندازه که ما از ارائه آن به شما لذت برديم، لذت برده باشيد و متشکريم که تا پايان بازي مانديد.

نتيجه: خيلي وقت است که شب شده است، ولي باز کارگران دهکده ? Village AVATAR، در اين سوز شب زمستاني همچنان کار مي کنند، با آنکه مي دانند لشکريان بيشماري در حال حرکت به سوي دهکده آنها مي باشند تا مانع کار آنها شوند، و آنها مي دانند که زمان کم و دشمنان زيادي دارند. پاداش اين کار خود را زماني که کارگر گمنامي در 05:06 آخرين سنگ اين بنا را که ساليان سال از آن به عنوان بزرگترين بناي بعد از سقوط ناتارها ياد خواهد شد در جا خود قرار داد، دريافت کردند.

بازيکن "mhamohi" با کمک اتحاد "™ AVATAR" اولين گروهي بودند که ساخت شگفتي جهان را به اتمام رساندند. آنها از ميليون ها منابع براي ساخت اين بنا و از صدها هزار سرباز شجاع براي دفاع از آن استفاده کردند. به اين دليل "mhamohi" مقام "بازيکن برنده اين دوره" را ازآن خود کرد.

بازيکن "Milad_VF" حکمران بزرگترين امپراتوري بود و بعد از او به ترتيب بازيکنان "Lazzaross" و "goldfish" بزرگترين امپراتوري ها را حکمراني کردند.
بازيکن "Milad_VF" با حملاتي که انجام داد، يکي از قدرتمندترين و ترسناکترين امپراتورها بود.
و همچنين بازيکن "bravemind" بهترين مدافع اين عصر بشمار ميايد.

با تشکر
تيم تراوين شما

نوشته شده توسط Grozoth

نظرات کاربران
ترتیب نظرات: جدیدترین به قدیمی ترین
تاکنون نظری ارسال نگردیده است
  
تمام حقوق برای سایت Tamoochin.com محفوظ است
©2024 Tamoochin.com | TCOM