?... آيگين...? شکیبا


تعداد بحث های ایجاد شده: 160
امتیاز بحث های ایجاد شده: 335

تعداد بازدید: 438
امتیاز بحث: 1

آخرين متد هاي زيبايي
1388/12/02

از آنجا که زيبا تر شدن در دنياي امروز به صورت يک هنر نمود پيدا کرده لذا سعي داريم شما را با آخرين متدهاي زيبايي آشنا کنيم....

1- خداحافظي با مدل موهاي سفت و محکم

نگاهي به دختران امروزي بيندازيد؛ ”کامرون دياز، کيت‌ماس، درو باريمور“ هري جاش آرايشگر ستارگان مشهور هاليوود مي‌گويد: ”اين ستارگان هميشه موهايشان را آزاد، مواج و بي‌نظم درست مي‌کنند و حتي اگر به يک مراسم بروند هرگز به سراغ اسپري‌هاي مو (تافت) نمي‌روند“.

به‌عبارت ديگر، عادت‌هاي قديمي تغيير کرده‌اند. موهاي نرم‌تر ورها، در حال حاضر جذاب در زمان کوتاه ،مقداري ژل يا کرم مو (اگر موهايتان ضخيم است) را به موهاي تازه شسته شده خود بزنيد و بگذاريد در مجاورت هوا خشک شود. در موقع خشک شدن آن را برس نکشيد يا با دست لمس نکنيد در اين صورت در آن چين و شکن به‌وجود مي‌آيد. اگر احساس مي‌کنيد موهايتان حالت خاصي نگرفته قسمت کوچکي از انتهاي آن را دور اتوهاي مجعد کننده بپيچيد و چند ثانيه نگه داريد.

2- لب‌هايتان را زياد آرايش نکنيد

هر روزه علاقه به داشتن لب‌هاي جذاب‌تر افزايش مي‌يابد و ديگر لب‌هاي متورم شده با آمپول يا گريم‌هاي خاص قديمي شده است. پس براي جذاب‌تر شدن چه بايد کرد؟

از کشيدن خط لب تيره دوري کنيد. اين کار فقط برآمدگي لب شما را محصور مي‌کند.

به‌جاي آن، يک براق کننده مناسب انتخاب کنيد (براي مثال از محصولات لوراک LORAC) استفاده کنيد که محتوي موادي است که جريان خون را به سمت قسمت استفاده شده زيادتر مي‌کند و رنگ قرمز جالبي به آنها مي‌دهد) و يا يک رژ لب کرمي که حالت طبيعي لب شما را به نوعي کپي کرده و زيباتر نشان مي‌هد نهايتاً اگر به دنبال يک جايگزين کاملاً طبيعي هستيد يک کپسول ويتامين E را باز کنيد و محتوياتش را روي دهان خود قبل از خواب بماليد تا صبح لب‌هاي شما به طرز جالبي برآمده و متورم به‌نظر برسند.

3- ناخن‌هاي کوتاه‌تر و گردتر را امتحان کنيد!

بسياري از ما عاشق ظاهر زيباي يک مانيکور ظريف (آرايش ناخن) با ناخن‌هاي بلند و باريک هستيم اما اجازه دهيد يک بار ديگر با آنها روبه‌رو شويم؛ اين نوع ناخن‌ها حوصله و پول زيادي مي‌طلبد تا بتوان آن را سالم نگه داشت.

جولي سرکينيا صاحب يک فروشگاه لوازم آرايشي که افرادي مثل مندي مور (بازيگر هاليوودي) بيانسه (خواننده مشهور سياه‌پوست) و جادا پنيک اسميت (بازيگر هاليوودي و همسر ويل اسميت) مشتريان ثابت او هستند، پيشنهاد مي‌کند که به‌عنوان يک جايگزين زيبا و کم دردسرتر براي ناخن‌ها به سراغ ناخن‌هاي کوتاه و گرد و تيره برويد؛ براي اين کار ناخن‌هاي خود را سوهان بزنيد تا جائي که نوک انگشتان شما در يک خط باشند (تذکر: اگر شما ناخن‌هاي بلندي داردي يک مقدار از بلندي آنها را حفظ کنيد) و گوشه آن را گرد کنيد.

در صورتي که زمينه پوست شما از نظر رنگ‌بندي به رنگ سرد است از رنگ‌هاي سرخابي يا گوجه‌اي رنگ استفاده کنيد و اگر زمينه پوست شما گرم است از رنگ زرد مايل به قرمز استفاده کنيد.

4- بگذاريد ريشه موهايتان کمي معلوم شود

در معرض ديد گذاشتن مقدار کمي از ريشه مو (حدوداً ? سانتيمتر) نه تنها قابل قبول است بلکه اين روزها حسادت برانگيز هم شده است. يک آرايشگر معروف اضافه مي‌کند: ”اين قانون به‌طور تنگاتنگي با قانون يک در ارتباط است و اين نکته، نه چندان قابل توجه اما بسيار تأثيرگذار است. بايد موهايتان چنان به‌نظر برسد که شما وقت خيلي زيادي برايشان نمي‌گذاريد حتي اگر واقعاً اين کار را انجام مي‌دهيد“.

اين آرايشگر به مشتريان خود توصيه مي‌کند از رنگ موهاي ”هاي‌لايت“ استفاده کنند که دو سه ماه دوام داشته باشند تا اين که هر ? هفته يک بار موهايشان را رنگ کنند. شما بعد از تأثير کوتاه اين حرکت، هرچند هنوز کامل نباشد، موهايتان مانند موهاي يک بچه به‌نظر مي‌رسد که به‌طور طبيعي در برخي نقاط روشن‌تر از بقيه قسمت‌ها هستند.

5- پوست‌هائي به رنگ شکلات

يک درخشنديگ جذاب و خواستني بر روي صورت و بدن شما احتمالاً چيزي نيست به جزء يک کار تابستاني مخصوص! اين يک عامل زيبائي ويژه است که حدود يک سال انتظارش را مي‌کشيم و البته دليل منطقي هم دارد يک لايه رنگ زيبا روي پوست باعث مي‌شود شما به شدت جذاب‌تر به‌نظر برسيد و اجازه مي‌دهد که آرايش کمتري انجام دهيد.

فروشندگان و توليدکنندگان مي‌خواهند مواد برنزه کننده خود را به‌عنوان يک محصول هميشگي و نه مختص يک فصل خاص به معرض فروش بگذارند. در حال حاضر حتي امکان اين وجود دارد که يک سالن مخصوص آفتاب گرفتن خود در خانه داشته باشيد

نظرات کاربران
ترتیب نظرات: جدیدترین به قدیمی ترین
RoXaNa M (1388/12/21 12:55:30)
 merc


 1  
تمام حقوق برای سایت Tamoochin.com محفوظ است
©2024 Tamoochin.com | TCOM