سانتا ....


تعداد بحث های ایجاد شده: 140
امتیاز بحث های ایجاد شده: 369

تعداد بازدید: 410
امتیاز بحث: 7

دختر و پسر ايراني و ولنتين!!!
1388/11/27

فرض مي کنيم دو تا انسان مذکر و مونث يه جاي اين کره خاکي (که حالا به عنوان مثال کشور استکباري و جهان خوار و نامرد و بي تربيت و فتنه گر امريکا رو در نظر مي گيريم) فکر مي کنند که عاشق همديگرند(هر چند که من و ساير روشن فکران دنيا عقيده داريم عشق توهمي کودکانه بيش نيست! اهم اهم ) و فرت و فرت با هم بيرون ميرند و به هم ابراز علاقه روحي و معنوي جسمي و فلان و بيسار(يا شايدم بيثار ) مي کنند.مي گذره و ميگذره تا اينکه نزديک سالگرد ولنتاين ميشه.بله روز حساس و سرنوشت سازي که بايد اثبات کني چقدر در عمل عاشق  طرف هستي و نکته مهم اينه که بين مقدار عشق شما به طرف مقابل و مقدار پولي که براي خريدن هديه صرف مي کني نسبت مستقيم وجود داره(البته نميگم هميشه ولي در بيش از صد در صد موارد اينجوريه!) البته با عرض شرمندگي از علما و فضلاي محترم و يکه تازان مرکب عشق و عاشقي که الان مي فرمايند ارزش عشق به اين چيزا نيست ولي فکر مي کنم قاعدتاً اين دوستان هم با من هم عقيده هستند که اگر براي عشقشون يک زنجير طلا بخرند در اين صورت عشق آسمانيشون با شدت و هيجان بيشتري مي پره توي بغلشون و محکم تر بوسشون مي کنه تا اينکه براش يه شاخه گل رز بگيرند! از شانس بد در نزديکي هاي ولنتاين مغازه داران محترم و مشتري مدار! بيست درصد روي قيمت هايشان مي کشند و حتي يک عدد شکلات موزي ساخت شرکت داداش برادر را به قيمت خون پدر و مادر و ساير اقوام و آشنايان واسته و غير وابسته به فروش ميرسانند آن هم با قيمت مقطوع! از طرف ديگر هم که خريدن عروسک و شکلات و آبنبات و امثالهم که بسيار قديمي و ضايع شده و خريدن يک شاخه گل هم که به مثابه دادن فحش خار و مادر مي باشد.

 به هر حال ولنتاينه و دردسر هاي مخصوص به خودش.ما در اين نوشته تصميم داريم  نگاهي داشته باشيم به جملاتي که عشاق جوان به همديگر مي گويند و تفسير واقعي اون جملات.

 

ابتدا جملاتي که آقا پسر ها ميگن:

 

1-ولنتاين واسم چي هديه  مي گيري؟

تفسير: ولنتاين واسم چي هديه  مي گيري؟

 

توضيح:اصولاً مردها موجودات رک و صريحي هستند و و خواسته شان را خيلي مستقيم به زبان مي اورند و زياد خودشون رو درگير تعارفات و اين جور مسائل نمي کنند.

 

2-ميبينم که تولدت هم نزديکه.

تفسير: با توجه به نزديکي تولدت بهتره ديگه هر دو تا مناسبت رو يکي کنم و يک جا برايت کادو بگيرم!

 

3-آخ چقدر اين روزها کار ريخته سرمون

تفسير:وقت و حوصله کادو خريدن ندارم.لطفاً انتظار کادو نداشته باش

 

4-من يک آدم پايبند به سنت ها هستم

تفسير:ولنتاين يه رسم غربي


نظرات کاربران
ترتیب نظرات: جدیدترین به قدیمی ترین
سحر (1389/05/04 12:28:48)
همش درست درست بود.


iman A (1388/12/14 12:54:44)
khobe.hadaghl 2ta ax mizashty ta bahal tar beshe!!!!!!!


مهسا. گلي (1388/11/27 16:6:58)
همه حرفهات صحيح گلم


 1  
تمام حقوق برای سایت Tamoochin.com محفوظ است
©2024 Tamoochin.com | TCOM