rain love 63


تعداد بحث های ایجاد شده: 11
امتیاز بحث های ایجاد شده: 27

تعداد بازدید: 509
امتیاز بحث: 1

روانشناسي دست خط
1388/11/24

کسانى که خطى نامرتب دارند
احتمالاً در زندگى بسيار فعال هستندو به همين دليل برايشان مشکل است که بتوانند ثابت و بى تحرک بمانند و برخى از کارهايشان حساب شده و سنجيده نيست. به همين دليل گاهى اوقات براى دوستان و افراد خانواده غيرقابل پيش بينى هستند. آزادى شخصيتى براى آن ها خيلى مهم است و اهميت زيادى به استقلال خود مى دهند و ممکن است گاهى خيلى احساساتى رفتار کنند

 

کسانى دست خط مرتب و خوانايى داشته باشند
مى توان اين طور برداشت کرد که آن ها خودشان را بسيار کنترل مى کنند و دوست ندارند به راحتى شخصيت خود را لو بدهند. حتى گاهى اوقات برايشان مشکل است که احساساتشان را بروز دهند و آن را سرکوب مى کنند.


کسى که خيلى پررنگ مى نويسد و قلم را زياد فشار مى دهد
احتمالاً علاقه زيادى به مخالفت کردن با ديگران دارد؛ چرا که احساس قدرت واعتماد به نفس زيادى مى کند و دوست دارد روى ديگران اعمال نفوذ کند و به همين خاطر شخصيت افراد را درست درک نمى کند.


نظرات کاربران
ترتیب نظرات: جدیدترین به قدیمی ترین
sahar (1388/12/23 13:57:16)

اگر فردى دست خط ملايم و کشيده اى دارد
آدمى چند بعدى است و مى تواند مشکلاتش را از زواياى مختلف بررسى و درک کند. برايش تنوع مهم است و گاهى احساس مى کند استعدادهاى زيادى دارد و نمى تواند هيچ کدامشان را به درستى شکوفا کند. ممکن است فردى زود رنج باشد و به ندرت عليه برداشت ها و انتقادات ديگران از خود دفاع کند.

خوب گفت.خوشمان آمد



فرهـــــــاد ... (1388/12/22 13:21:59)


حميد رضا AbSi (1388/11/24 13:2:57)

اگر کلمات را در هم و فشرده مى نويسيد
احتمالاً شما فرد راحتى نيستيد و در جمع خودتان را کنارى مى کشيد و مى خواهيد کنترل خود را از دست ندهيد. از برقرارى رابطه با ديگران خوشتان نمى آيد و گاهى دوست نداريد خود را فردى خوش فکر نشان بدهيد. اغلب بعد از ديگران ابراز عقيده مى کنيد و عقيده خود را مى گوييد واين به اين علت است که قدرى محتاط هستيد.



 1  
تمام حقوق برای سایت Tamoochin.com محفوظ است
©2024 Tamoochin.com | TCOM