جـــولـى ـ


تعداد بحث های ایجاد شده: 192
امتیاز بحث های ایجاد شده: 0

تعداد بازدید: 390
امتیاز بحث: 1

روشهاي مرتب کردن ابرو مخصوص دختران جوان!
1388/11/16


شايد براي مرتب کردن ابرو آن هم به شکلي دخترانه وساده ،ساعتها وقت خود را در سالنهاي آرايشي گذرانده‌ايد و گاهي هم رضايت کامل را به خاطر زياد برداشتن و يا نازک کردن آن نداشته ايد.

روشي ساده و آسان وجود دارد که مي‌تواند شما را در اين امر کمک کند بطوريکه خودتان در منزل و با توجه به سليقه‌ي شخصي خود ابرويتان را مرتب کنيد. ابتدا به نکات مهمي که قبل از برداشتن ابروها بايد بدانيد اشاره مي‌کنيم:

1- نکته ي مهم وقابل توجه اوليه اين است که شما مي‌خواهيد ابروهايتان را به شکلي کاملا دخترانه مرتب کنيد و فرم دهيد و قصد نداريد مثل آرايشگران حرفه اي خط بيندازيد و مثلا ابروي صاف و شمشيري خود را به شکل هشت در آوريد و يا بالعکس چون اين کار نياز به تخصص ويژه ي خود دارد، بلکه مي‌خواهيد با برداشتن موهاي اضافي اطراف ابروها ودر صورت لزوم قيچي کردن بخشي از آنها ،ابروها را منظم و يکدست کنيد.

2- نکته ي مهم ديگر اينکه اکثر ابروها چه در خانمها و چه در آقايان کاملا مثل هم نيستند و حتما با هم فرق مي‌کنند ،پس ما مي‌خواهيم با تغييراتي کوچک وساده آنها را شبيه هم سازيم.

3- ابروهاي کم وخالي معمولا از تاج ابرو خالي وکم هستند ،پس دختر خانمهايي که تاج ابروي کمي دارند زياد از تاج ابروها کم نکنند و از ادامه‌ي آن شروع به مرتب کردن ابروها نمايند.

4- بعضي از دختران جوان از مسواک‌هاي سفت و محکم براي شانه کردن ابروها استفاده مي کنند که اين خود باعث ريزش ابروها مي‌شود ،پس بهتر است از برسهاي کوچک ونرم مخصوص ابرو استفاده شود.

5- تاتو کردن ابرو در سنين جواني براي دختران جوان علاوه بر ريزش ابرو سبب مي‌شود که شما مدتها يک ابروي مصنوعي و زنانه ويک مدل داشته باشيد و براي تغيير آن دوباره دست به تاتو زده، پاک کنيد تا مدل آن را عوض کنيدکه پاک کردن آن هم مشکلات بعدي را به دنبال خواهد داشت که حتما شما را از اين بابت پشيمان خواهد کرد. مداد کشيدن هم راه ديگري است که آن هم باعث ريزش شديد ابرو خواهد شد،پس بهتر است براي پر نشان دادن ابروها و پر کردن جاهاي خالي آن از سايه هاي ابرو که در رنگهاي مختلف وبا قلم مو همراه است استفاده کنيد

6- هر روز وهر زمان که جلوي آينه قرار مي‌گيريد دست به ابروها نزنيد چرا که برداشتن پشت سر هم و زود به زود ابروها باعث شل شدن پشت پلک وافتادگي زود هنگام آن خواهد شد.

7- از تيغ زدن ابرو با هر بار برداشتن آن خودداري کنيد وتنها گاهي استفاده نماييد زيرا علاوه بر زود در آمدن ابروها ،تارهاي موي ابرو را کلفت‌تر کرده ،باعث شکستگي موهاي ابرو در زير پوست شده وموهاي زير پوستي ابرو را زياد مي‌کند و همچنين موهادر خلاف جهت ابروها بيرون خواهد آمد و به مرور جهت ابرو هاکاملا به سمت پايين عوض خواهد شد و شما فرم اوليه ي ابروهايتان را که به شکل زيبايي به سمت بالا شانه مي‌شد از دست خواهيد داد.

8- ابروها را هميشه در همان جهتي که هستند برداريد يعني به سمت بالا ومايل، و هرگز با موچين موها را به سمت پايين نکشيد تا از ريشه در بياوريد زيرا اين خود در نا منظم شدن تارهاي ابرو بسيار تاثير خواهد داشت.

حال روش برداشتن ابروها :

1- ابروها را با کمي ژل به سمت با لا بابرس ابرو مرتب شانه کنيد.

2- مدل تقريبي ابرويتان را که دوست داريد و

نظرات کاربران
ترتیب نظرات: جدیدترین به قدیمی ترین
صادق ت (1388/11/16 18:45:34)
«زيباتر مي شوم تا شکر گزارتر شوم»
آره جون خودتون


 1  
تمام حقوق برای سایت Tamoochin.com محفوظ است
©2024 Tamoochin.com | TCOM