جـــولـى ـ


تعداد بحث های ایجاد شده: 192
امتیاز بحث های ایجاد شده: 0

تعداد بازدید: 588
امتیاز بحث: 1

_10 نکته در مورد زندگي خصوصي آنجلينا جولي_
1388/07/27

پس مطمئنا چيزهاي خيلي کمي ‌در مورد زندگي اين بانوي دوست داشتني وجود دارد که از نگاه تيز بين مردم و طرفدارانش مخفي مانده باشد. ولي ما در اين صفحه 10 نکته را گردآوري کرديم که شما درباره زندگي آنجلينا جولي نمي‌دانستيد!

1. آنجلينا در دوران نوجواني وقتي نتوانست در کار مدل شروع به فعاليت کند، افسردگي پيدا کرد و وقتي اين افسردگي‌اش به اوج رسيد اقدام به خودکشي و بريدن رگ دستش کرد. همانطوريکه خودش مي‌گويد: به خاطر بعضي دلايل زمانيکه من در حال انجام مراسم خودکشي بودم! و درد را حس مي‌کردم مي‌توانستم زنده بودن را حس کنم و مي‌توانستم نوعي از آزادي را احساس کنم و به هرجهت اين کار خودش نوعي درمان براي من به حساب مي‌آمد.

2. وقتيکه فقط 14 سال داشت، در کلاسهاي تئاتر شرکت کرد، اما او کلاسها را ترک کرد و وقتي بالاخره دوباره شروع کرد نه به عنوان يه بازيگر زن جذاب بلکه در نقش مامور اجرايي مراسم کفن و دفن شروع به بازيگري کرد.

3. بخشش و سخاوتمندي آنجلينا نسبت به مردم و توجه‌اش به ديگران موضوعي قديمي ‌است و فقط مربوط به الان نمي‌شود، او زمانيکه برادرش در رشته سينما در دانشگاه درس مي‌خواند، در 5 فيلم دانشجويي اش بازي کرد.

4. آيا مي‌دانستيد آنجلينا در موزيک ويدئو هم اجرا داشته است؟
در Rock & Roll Dreams Come Through: Meat Loaf’s Alta Marea از آنتونلو ونديتي Stand by My Woman از لني کراويتز و It’s About Time از لمونهدز که شايد خيلي‌ها ندانند.

5. آنجلينا اصلا از جلب توجه کردن و عجيب بودن خجالت نمي‌کشد. در سال 1996 وقتيکه با جاني لي ميلر بازيگر بريتانيايي ازدواج کرد، يک شلوار چرم مشکي و تي شرتي سفيد را براي لباس عروسي انتخاب کرد و با خون خودش روي تي شرتش اسم شوهرش را نوشت.

6. وقتيکه با بيلي باب ترونتون بازيگر ازدواج کرد، هردو خون يکديگر را داخل شيشه‌اي کوچک به گردنشان آويزان مي‌کردند و آن را نمادي از عشقشان به يکديگر مي‌دانستند.

7. شيلو نوول دختر آنجلينا و براد پيت همسر سومش در Swakopmund از شهرهاي ناميبيا به دنيا آمد و او حالا يک پاسپورت ناميبيايي دارد.

8. وقتيکه شيلو به دنيا آمد عکاسي که اولين عکسها را از شيلو انداخت مجموعا از اين عکسها 10 ميليون دلار سود کرد و خود آنجلينا و پيت هم سهم خودشان را تماما به موسسات خيريه بخشيدند.

9. موزه Madame Tussauds مجسمه مومي ‌شيلوي دو ماهه را درست کرد و اين اولين بار بود که Madame Tussauds مجسمه‌اي از يک نوزاد را کار مي‌کرد.

10. و در آخر آنجلينا 13 تاتوي مشهور را روي بدنش خاکوبي کرده. دو تا ازخالکوبي‌ها جمله‌هاي زيباي تنسي ويليامز مي‌باشد و همين طور مکان تولد بچه‌هايش را هم روي بازويش چپش خالکوبي کرده است.


نظرات کاربران
ترتیب نظرات: جدیدترین به قدیمی ترین
تاکنون نظری ارسال نگردیده است
  
تمام حقوق برای سایت Tamoochin.com محفوظ است
©2024 Tamoochin.com | TCOM