??MaSiH??  AlonE

رتبه کاربر: کاربر مسدود شده
تعداد بحث های ایجاد شده: 111
امتیاز بحث های ایجاد شده: 175

تعداد بازدید: 548
امتیاز بحث: 0

سرور هاي ديگر
1388/07/24

بچه ها اگه تو سرور هاي ديگه هم بازي ميکنين

اسمو رتبتونو بزارين


نظرات کاربران
ترتیب نظرات: جدیدترین به قدیمی ترین
??MaSiH??  AlonE (1388/08/18 14:27:59)
بازيکنان عزيز تراوين 

آفتاب فرو رفته بود، ليکن کارگران شهر بزرگ به رنج و مشقت فراوان بناي بي نظيرشان را تمام ميکردند. تلاش آنان ادامه داشت، تا نهايتا در  بعد از هفته ها هون دل و اشک چشم، عرق جبين و يد يمين، يک کارگر آخرين خشت بنايي را کار گذاشت، که عظيم ترين بناي ساخته شده در تاريخ تراوين، بعد از سقوط امپراطوري ناتار بود.

همرا با اتحاد - , نخستين کسي بود که توانست شگفتي جهان را بنا کند. او از ميليونها خشت و ميليونهاالوار چوبي و ميليونها تيرک فولادين و ميليونها دانه گندم بهره جست تا علاوه بر اتمام بناي شگفتي جهان، قهرمانانه از آن در برابر حملات دشمنان دفاع کند. به همين دليل بود که و متحدينش لقب فاتحان عصر را گرفتند.

بازيكني به نام Iranian War حكمران بزرگترين اتحاد اين جهان بود. همچنين KING.TURBO وmultiy_player دومين و سومين حکمرانان برزگ اين جهان مي باشند.

ترسناك ترين و هولناك ترين جنگها در اين جهان توسط syahpust انجام شد و او بيشترين كشتار را در اين بازي انجام داد. kamran9x و princes دو تن ديگر از خونريزترين حکمرانان بوده اند. SherVIN_Shiraz موفق ترين مدافع در اين بازي به شمار مي رود. او در پشت دروازه هاي شهرهاي امپراطوري خود، ميليونها دست قطع شده و گردن زده شده را روي هم تل انبار كرده و با لبخندي از رضايت به كشته شدگان مهاجمين نگاه مي كند. همچنين hamed_reza و DeviL_fitor ساير کساني بودند که بهترين دفاع را در اين جهان به نمايش گذاشتند.

همچنين Vahshi قهرمان شجاع syahpust برترين قهرمان اين جهان بود.

ما به عنوان تيم مديريت تراوين ايران، قصد تشكر از تمام دوستاني كه تا انتهاي اين پيروزي بزرگ و شكوهمند پا به پاي سازنده ي شگفتي جهان جنگيده و اين شگفتي را براي آيندگان حفظ كردند داريم.

حال مي دانيم كه همه چيز به راحتي به دست نمي آيد و براي پيروزي بايد تلاش كرد و زحمت كشيد و عرق ريخت. اين همان درس بزرگي است كه شما بازيكنان خوب تراوين به ما آموختيد.

ما به شما افتخار مي كنيم و اميدواريم صميمانه ترين تبريكات ما را به دليل اين پيروزي بزرگ پذيرا باشيد

تيم تراوين ايران


??MaSiH??  AlonE (1388/07/24 22:49:28)

تو speed بازي ميکنم

اسمم همين hitboy هست

با رتبه 129



 1  
تمام حقوق برای سایت Tamoochin.com محفوظ است
©2024 Tamoochin.com | TCOM