?.•شيما•.? عصبانی


تعداد بحث های ایجاد شده: 27
امتیاز بحث های ایجاد شده: 43

تعداد بازدید: 2420
امتیاز بحث: 3

بهمني ها بخوانند...
1388/06/17

بهمني ها بخوانند...

بيماريهاي متولدين بهمن ماه
اگر تخته کنار دستتان است حتماً دو – سه بار به تخته بکوبيد چون بهمني‌ها زياد بيماري ندارند و علت مرگ اغلبشان معمولاً نامعلوم باقي مي‌ماند. تنها بيماري آنها به دستگاه جريان خونشان مربوط مي‌شود. يعني اينکه بهمني‌ها يا خيلي زود خونشان به جوش مي‌آيد يا خيلي خونسرد هستند. که اين نوع دوم براي بهمني‌ها خيلي خطرناک است زيرا ممکن است خونشان از سردي زياد به انجماد برسد و در اثر تصلب شرائين از دنيا بروند!

مرد متولد بهمن
مردهاي متولد بهمن قدشان دو متر و هشتاد سانت است (نه کمتر و نه بيشتر). مردهاي بهمني اگر چه لاغر و نحيف هستند ولي داراي جسمي نيرومند بوده و حتي ممکن است با تلاش و پشتکار حسين رضازاده هم بشوند! اگر مردي را در خيابان ديديد که حالت تهاجمي به خود گرفته و دارد با خودش صحبت مي‌کند فکر نکنيد ديوانه است و با خاطري آسوده از کنارش عبور کنيد. او قطعاً يک مرد بهمني است که در چالش با دنياي سنتي و مدرن قرار گرفته و از خودش مي‌پرسد: دنيا را با ابزار مدرن مثل بولدوزر دگرگون کنم يا با بيل و کلنگ سنتي؟!
اگر مرد بهمن را ديديد که دچار عشق شده است بدانيد که دارد تظاهر مي‌کند. زيرا مرد بهمني نمي‌تواند عاشق بشود. آن چيزي که در مرد بهمني حرکت مي‌کند عشق نيست و اصولاً نمي‌تواند درگير يک پديده ملموس بشود.
براي تصاحب يک مرد بهمني شما بايد رازآلود، پنهان‌ و سربسته باشيد. براي يک مرد بهمني هيچ چيز اغواکننده‌تر از يک بسته‌ نيست که رويش برچسب خورده باشد: «دست نزنيد، خطر مرگ!»

زن بهمني
او به همه تعلق دارد و در عين حال به هيچ‌کس پايبند نيست. زن متولد بهمن معمولاً به شريک زندگي‌اش شک نکرده و در رفتار او کنجکاوي نمي‌کند. او هيچ وقت با شرکت همسرش براي نصف روز دير کردن تماس نمي‌گيرد. به دنبال لکه‌هاي قرمز روي دستمال و کت وي نمي‌گردد و لباسهايش را وارسي نمي‌کند، به همين دليل است که زنهاي بهمني در نزد مردها از جايگاه رفيعي برخوردار هستند! زن متولد بهمن خيلي به ظاهر خودش اهميت مي‌دهد ولي نتيجه‌اش معلوم نيست! زن بهمني عاشق پرداختن به امور تجاري، اقتصادي و مالي است و پتانسيل ريسک دست زدن به معامله‌هاي بزرگ را دارد؛ البته ما هنوز در اسناد و اوراق خورشيدي به نام زن متولد بهمني که ميلياردر شده باشد برنخورده‌ايم.
زن بهمني در عقيده‌اش پايدار نيست. ممکن است وجود پله‌اي را که به وسيله برق شما را به بالا مي‌برد مورد تمسخر قرار دهد و بگويد چنين چيزي ممکن نيست اما چيزي نگذرد که داستاني برايتان تعريف کند از جنهايي که هر روز صبح کنار پنجره مي‌نشينند!

متولدين بهمن با چه ماهي ازدواج کنند و با چه ماهي ازدواج نکنند.
اصولاً متولدين بهمن ماه دست به ازدواجشان خوب است اما از آنجا که دائماً در فکر تغيير و تحول جهان، ايده‌هاي جديد اقتصادي، کن‌فيکون کردن اساس هستي و کشف جديدترين راههاي گرفتن آب پرتقال بدون استفاده از نيروي دست هستند، ميزان دوام ازدواجشان به درصد صبر و تحمل موجود در ماه مقابلشان بستگي دارد. ماه آينده با معرفي خصوصيات ماههاي ديگر بردبارترين ماه خورشيدي شناخته خواهد شد و متولدين بهمن مي‌توانند زوج مناسب خود را انتخاب کنند.

نتيجه:

بهمني ها رو عشق است!


نظرات کاربران
ترتیب نظرات: جدیدترین به قدیمی ترین
سپيده نیک خواه (1389/03/31 15:23:10)

بهمن بهمن هي هي


BOSS Boss (1388/06/21 1:48:29)
بهمنيا رو عشقهههههههههههههههههههه


سحر دخترشمالی (1388/06/21 0:51:21)
ايول دارن بهمنيا....


ahura persia (1388/06/18 17:54:39)
 love me 11


 1  
تمام حقوق برای سایت Tamoochin.com محفوظ است
©2024 Tamoochin.com | TCOM