ahura persia


تعداد بحث های ایجاد شده: 213
امتیاز بحث های ایجاد شده: 164

تعداد بازدید: 510
امتیاز بحث: 3

شما ميوه چه درختي هستيد؟
1387/10/17

24 خرداد تا 4 تير) درخت سيب ( عشق)

فردي آرام، گاهي اوقات خجالتي، بسيار جذاب و دلربا با رفتاري مناسب و سنجيده، ماجراجو و بي باک، حساس و ... دوست داريد که ديگران را دوست داشته باشيد و سايرين هم شما را دوست داشته باشند. با وفا، حساس و بسيار بخشنده و با استعداد. شما عاشق بچه ها هستيد.

( 25 ارديبهشت تا 3 خرداد) ( 22 آبان تا 1 آذر) درخت ون ( بلند پروازي)

فوق العاده جذاب، پرانرژي، خودجوش و پر مسئوليت هستيد.انتقاد را دوست نداريد. جاه طلب، بلند پرواز، باهوش، مستعد و قابل اطمينان هستيد. به پول اهيمت مي دهيد. خواستار توجه از سوي ديگران هستيد و به پشتوانه و حمايت احساسي نياز داريد.

(22 آذر تا 1 دي) درخت راش ( خلاقيت)

فردي با سليقه،کسي که به ظاهر خودش اهميت زيادي مي دهد. يک برنامه ريز خوب براي زندگي و کار و مسائل اقتصادي، فردي که بدون لزوم بي گدار به آب نمي زند. منطقي و مونس و ياري بي نظير در زندگي به شمار مي رويد.

(26 تير تا 4 مرداد) ( 25 دي تا 3 بهمن) درخت سرو ( اعتماد به نفس)

فردي با توان و قدرت فوق العاده، کسي که مي داند چطور خود را با شرايط مختلف در زندگي وفق بدهد.هدياي غير منتظره را دوست دارد و از سلامتي بدني برخوردار است. خجالتي نيست و اعتماد به نفس دارد. سخنراني برجسته، فردي مصمم و با اراده، کمي عجول و بي طاقت و دوست دارد که ديگران را تحت تأثير قرار بدهد. با استعداد، سخت کوش و اغلب خوش بين است و قادر است سريع تصميم بگيرد.

(15 تا 24 ارديبهشت) ( 12 تا 21 آبان) درخت شاه بلوط ( درستکاري)

هيکل و اندامي خارق العاده، پرابهت، حس عدالت خواهي بالا، يک طراح و سياستمدار است. به راحتي آزرده خاطر مي شود. بسيار حساس، کوشا، گاهي اوقات برتر از ديگران عمل مي کند و گاهي در ارتباطات خود با سايرين سوء تفاهم برايش بوجود مي آيد. خانواده مدار و از لحاظ فيزيکي روي فرم است.

(14 تا 23 مرداد) ( 9 تا 18 بهمن) درخت سدر ( وفاداري)

فردي قوي، عضلاني، انعطاف پذير، کسي که آنچه زندگي به اجبار به او مي دهد مي پذيرد و اما لزوماً آن را دوست ندارد. سعي مي کند ساده و خوش بين باشد.دوست دارد از نظر مالي مستقل عمل کند. مهربان و عاطفي، از تنهائي متنفر، با وفا و گاهي اوقات هم به زودي عصباني مي شود. با احتياط، تحصيل علم و دانش و کمک به ديگران را دوست دارد.

(16 تا 25 تير) ( 12 تا 24 دي) درخت نارون ( بزرگواري)

قيافه و ظاهري خوب دارد و در پوشيدن لباس خوش سليقه است. تقاضا و خواسته هاي او در حد اعتدال است. کم ادعا است و اشتباهات را فراموش نمي کند. با نشاط و سرزنده است و دوست دارد راهنمايي بشود اما نه اينکه از ديگران اطاعت کند. شريکي درستکار و با وفا و دوست دارد براي سايرين تصميم بگيرد. بزرگوار و نجيب، سخاوتمند و شوخ طبع و فردي کارآمد است.

( 14 تا 23 خرداد) ( 12 تا 21 آذر) درخت انجير ( حساسيت)

فردي مستقل، درستکار، با وفا که از ضد و نقيض گويي و بحث متنفر است. زندگي و دوستانش را دوست دارد. از بچه ها و حيوانات لذت ميبرد. اجتماعي و شوخ طبع است و دوست دارد که بعد از ساعت هاي طولاني کار سخت استراحت کند و از استعداد هنري و هوش بالايي برخوردار است.

(5 تير تا 15 تير) ( 2 تا 11 دي) درخت صنوبر ( رمز و راز)

فوق العاده با سليقه است و نمي تواند تنش و فشار عصبي را تحمل کند. زيبايي را دوست دارد. گاهي افسرده مي شود. سرسخت و لجباز است و به همان نسبت که دوست دارد نزديکان خود را حمايت و مراقبت کند با افراد غريبه هم به همان شکل رفتار ميکند. نسبتاً کم ادعا، سخت کوش، با استعداد، فداکار، دور از خودپسندي و فردي که دوستان زيادي دارد و بسيار قابل اعتماد است.

( 24 شهريور تا 3 مهر) ( 22 تا 30 اسفند) درخت فندق ( خارق العادگي)

جذاب و گيرا، شوخ طبع، بسيار فهميده و فردي که مي داند چطور روي ديگران تأثير ماندگار داشته باشد. در امور اجتماعي، فعال، مردمي و اغلب اوقات دمدمي مزاج، درستکار، کمال گرا و در رعايت عدل و انصاف قاضي خوبي است.

( 13 تا 22 شهريور ) ( 11 تا 21 اسفند) درخت ليمو ترش ( شک و ترديد)

يا هوش و سخت کوش است و آنچه را زندگي به او مي دهد مي پذيرد. البته بعد از آنکه سعي مي کند شرايط بد را به خوب تغيير بدهد. از فشارهاي عصبي نفرت دارد. از مسافرت و تعطيلات کوتاه لذت ميبرد. ممکن است خشن به نظر بيايد اما واقعاً روحي لطيف دارد. هميشه آماده جانفشاني براي افراد خانواده و دوستان است. بسيار بااستعداد است اما براي استفاده و بهره بردن از آنها بايد زمان پيدا کند. خصلت رهبري بالايي دارد و فوق العاده وفادار است.

( 4 تا 13 خرداد) ( 2 تا 11 آذر) درخت ممرز ( خوش سليقگي)


نظرات کاربران
ترتیب نظرات: جدیدترین به قدیمی ترین
حامد حبیبی (1390/08/03 0:10:15)
درخت سرو


 1  
تمام حقوق برای سایت Tamoochin.com محفوظ است
©2024 Tamoochin.com | TCOM