عالم Alem ...


تعداد بحث های ایجاد شده: 49
امتیاز بحث های ایجاد شده: 95

تعداد بازدید: 516
امتیاز بحث: 1

گزارش تصويري اخراجي ها 2
1387/08/28

گزارش تصويري: پشت صحنه اخراجي‌هاي2

 

خلاصه داستان :

خلاصه داستان «اخراجي‌هاي 2» از سوي «مسعود ده‌نمكي» كارگردان فيلم اعلام شد.

در اين خلاصه داستان آمده است: «درگيري شديد در منطقه نبرد ادامه دارد، دشمن بيمارستان صحرايي را محاصره مي‌كند و همه اخراجي‌ها به همراه ساير همرزمانشان اسير مي‌شوند. دشمن با اسيرگيري گسترده قصد يك مانور تبليغاتي دارد. همه اسرا به يك اردوگاه اسراي ثبت‌نام نشده منتقل مي‌شوند.

خانواده اخراجي‌ها براي زيارت عازم مشهد هستند و به طور ناخواسته درگير يك حادثه تروريستي مي‌شوند. دشمن با فراخواندن خبرنگاران خارجي و داخلي به اردوگاه و تطميع و تهديد برخي از اسرا و ايجاد چندپارچگي بين آنها، نقشه شومي در سر دارد.

تروريست‌ها با دشمن هم‌دست شده‌اند، اما اسرا زير بار فشارهاي دشمن نمي‌روند و دشمن در بين اسرا به دنبال چهره‌هاي شاخص فرمانده و روحاني مي‌گردد. حضور خانواده اخراجي‌ها بين مردم بيگناه و پخش اخبار مرتبط با آنها اسرا را همدل مي‌كند و نقشه دشمن براي ايجاد تفرقه و حكومت بر اردوگاه نقش بر آب مي‌شود.»

در اين فيلم دفاع مقدسي كه فيلمبرداري آن عيد فطر آغاز شده است اكبر عبدي، امين حيايي، محمد‌رضا شريفي‌نيا، ارژنگ امير‌فضلي، سيد جواد هاشمي، مهران رجبي، جواد رضويان، شيلا خداداد، نگار فروزنده، نيوشا ضيغمي، مهراوه شريفي‌نيا، شهره‌ لرستاني، مينا جعفر‌زاده، ليلا بلوكات، نرگس محمودي و ... هنرنمايي مي‌كنند.

همچنين كامبيز ديرباز و علي‌ اوسيوند به صورت افتخاري در اين اثر هنرنمايي مي‌كنند

 


نظرات کاربران
ترتیب نظرات: جدیدترین به قدیمی ترین
صادق ت (1388/05/25 13:14:12)
خوب بود ممنون


Persian 0 (1388/01/05 21:12:56)
منمنون از نوشته و عکسهاي جالبتون.


saklin FaRaZiii (1387/09/05 15:41:15)

mer30 alam ali bo0d



 1  
تمام حقوق برای سایت Tamoochin.com محفوظ است
©2024 Tamoochin.com | TCOM