موبایل
 
 
تموچين محمدي

رتبه کاربر: مدیریت ارشد سایت
تعداد بحث های ایجاد شده: 501
امتیاز بحث های ایجاد شده: 1042

تعداد بازدید: 419
امتیاز بحث: 0

۵ دلیل برای اینکه ساعت های هوشمند، گجت های اضافه ای نیستند
1392/06/17



در حال حاضر کسی چندان ساعت های هوشمند را جدی نمی گیرد و حتی شاید با عینک بدبینی به آنها نگاه شود. ولی بد نیست کم کم آنها را در زندگی خود بپذیریم و بدون آن عینک، به این گجت های پوشیدنی جدید بنگریم.

به عنوان نمونه، سامسونگ یکی از شرکت هایی است که با Galaxy Gear که می شود گفت اولین ساعت هوشمند مدرن است، ما را به بازنگری دعوت می کند. ما هم در اینجا ۵ فایده را برای ساعت های هوشمند بر می شماریم و باشد که فواید بیشترشان را هم در آینده کشف کنیم.

۱. مرکز کنترل تبلت و تلفن شما. چه کسی گفته که ساعت های هوشمند قرار است گجت هایی مستقل باشند؟ (خودت را نشان بده!) واقعیت این است که اسمارت واچ ها چنین قراری با کسی نگذاشته اند. به آنها این طوری فکر کنید: یک مرکز کنترل و مکملی برای استفاده راحت تر از تبلت و تلفن هوشمند، یا حتی کامپیوتر و سایر دستگاه ها.

ساعت های هوشمند طوری طراحی می شوند تا با اتصال به تلفن هوشمند و تبلت، بسیاری از اپلیکیشن های نصب شده روی آنها را کنترل نمایند. با Google Now و Siri که می روند تا در آینده دستیارهای شخصی کاربران شوند، ساعت ها هم وسیله کنترل دستگاه ها خواهند شد.

۲. بهترین وسیله برای دریافت اعلان ها. آیا شما هم از سندروم عصبی تلفن همراه رنج می برید و هر بار صدا یا ویبره ای از دستگاه تان صادر می شود، دست در جیب فرو می برید تا پیام، اعلام یا ایمیلی را چک کنید؟ کمی آرام تر، آنها خبری از عالم دیگر نمی آورند. هر چه هست همین خبرهای هر روزی است.

وابستگی به تلفن علاوه بر اینکه دوستان، خانواده و همکاران را اذیت می کند، وقت و انرژی زیادی را هم از خود شما تلف می نماید. اما با یک ساعت هوشمند، دوباره ارباب دست های خود هستید و نیازی نیست مثل کابوی ها همیشه آماده هفت تیر کشیدن باشید. با یک نگاه سریع، که یکی دو ثانیه بیشتر وقت نمی گیرد، اعلان ها و هشدارها را می بینید و اگر مهم بودند، تازه آن وقت به سوی تلفن شیرجه می زنید.

۳. عالی برای جلسات و ملاقات ها. این دو رویداد هر روزی زندگی ما اغلب وقت زیادی می کشند و اعصاب آدم را مثل سیم گیتار به ارتعاش در می آورند. ولی با ساعت هوشمند می توانید در حین جلسات دردناک کاری، لااقل از ایمیل ها و پیام های مهم مطلع شوید و همچنان عامل اخلال در تمرکز جلسه نیز نباشید.

شاید در جلسه، انتظار کنار گذاشتن تلفن هوشمند از شما برود ولی کسی به شما نخواهد گفت «ساعت را از مچت باز کن!» بنابراین موارد مهم و حیاتی را از دست نخواهید داد.

۴. جایگزینی واقعی برای پیجرها. زمانی بود که افراد با خودشان پیجر حمل می کردند، به خصوص پزشک ها و اهالی رسانه که باید همیشه آماده بر هم خوردن آرامش زندگی شخصی شان می بودند. در حالی که این وظیفه پلید(!) اینک به تلفن های هوشمند محول شده. ولی بی انصافی است که نگوییم بهترین ایفاگر چنین نقشی، می تواند ساعت هوشمند باشد. بالاخره روزی ساعت ها هم سیم کارت خور خواهند شد و پیجرهایی بی نیاز از تلفن هوشمند.

۵. وسیله ای برای ارتقا سطح زندگی شخصی. زندگی شخصی و کار آنقدر دست در گردن هم شده اند که نمی توان آنها را به این راحتی از هم جدا کرد. بنابراین، آن چیزی که زندگی شما را ارتقا دهد، کیفیت کار شما را نیز بالا می برد، و البته بالعکس.

انتظار می رود ساعت های هوشمند با تعداد زیادی اپلیکیشن در زمینه سلامت و فعالیت های بدنی و ورزشی به بازار بیایند که این، کمک حال خوبی برای آنهایی است که به وضع سلامت و آمادگی بدنی شان اهمیت می دهند. هر چه سلامت تر، بیماری از شما دورتر و کیفیت کارتان هم بالاتر.

نظرات کاربران
ترتیب نظرات: جدیدترین به قدیمی ترین
تاکنون نظری ارسال نگردیده است
  
تمام حقوق برای سایت Tamoochin.com محفوظ است
©2024 Tamoochin.com | TCOM