موبایل
 
 
تموچين محمدي

رتبه کاربر: مدیریت ارشد سایت
تعداد بحث های ایجاد شده: 501
امتیاز بحث های ایجاد شده: 1042

تعداد بازدید: 427
امتیاز بحث: 0

قطع خدمات Samsung Apps برای مشتریان ایرانی
1392/02/04

شرکت سامسونگ ایمیلی به مشتریان ایرانی اش ارسال نموده و در آن اعلام کرده از تاریخ ۱ خرداد «خدمات و برنامه های کاربردی سامسونگ» برای کاربران ایرانی به صورت موقت قطع خواهد شد.

در این اطلاعیه گفته شده قطع این خدمات به دلیل «برخی موانع حقوقی است» اما برخی منابع خبر می دهند که قطع این سرویس به خاطر تحریم های وضع شده، صورت گرفته است. ضمن اینکه آپدیت های خود سیستم عامل اندروید همچنان برای کاربران ایرانی فعال خواهد بود.

شرکت سامسونگ در اطلاعیه اش به کاربران گفته تا پیش از تاریخ اعلام شده، برنامه های کاربردی تلفن سامسونگ شان را به روز رسانی کنند! و بعد از آن تاریخ امکان به روز رسانی اپلیکیشن ها وجود نخواهد داشت. اما در این نامه راه حل جایگزینی برای کاربران ارایه نشده. اما خبرهای رسیده می گوید ممکن است جایگزینی جدید برای این سرویس ارایه شود.

samsung-apps_narenji.jpg

سامسونگ اپز سرویس ویژه ای برای کاربران تلفن های هوشمند سامسونگ بود که به آنها اجازه می داد اپلیکیشن های اندروید را از یک مارکت اختصاصی دانلود و نصب کنند. مزیت ویژه این سرویس برای کاربران ایرانی این بود که آنها می توانستند از طریق آن کار خرید اپلیکیشن های پولی را هم انجام دهند.

نظرات کاربران
ترتیب نظرات: جدیدترین به قدیمی ترین
تاکنون نظری ارسال نگردیده است
  
تمام حقوق برای سایت Tamoochin.com محفوظ است
©2024 Tamoochin.com | TCOM