... هســـتــــــــي ... UnIqUe

رتبه کاربر: کاربر افتخاری
تعداد بحث های ایجاد شده: 210
امتیاز بحث های ایجاد شده: 89

تعداد بازدید: 503
امتیاز بحث: 2

رستوران جالب “P.S. Bu Bu در تایوان . . .!!!
1391/12/22


بسیاری از رستوران های دنیا دارای ویژگی های مخصوص خود هستند اما برخی از این رستوران ها برای افراد خاص و یا با یک ویژگی بسیار جالب ساخته شده اند.

یکی از رستوران های بسیار جالب دنیا را می توان در تایوان پیدا کرد، این رستوران که “P.S. Bu Bu” نام دارد برای افرادی ساخته شده است که علاقه خاصی به خودرو دارند و دوست دارند غذایشان را نیز در خودرو بخورند.

این رستوران برای اولین بار در سال ۱۹۹۹ و توسط دو عاشق خودرو بازگشایی شد و تمامی غذاهای دنیا را در خودروی های مختلف سرو می کرد، این نکته متفاوت باعث شد رستوران آن ها در طی مدت کوتاهی بسیار معروف شود.

داخل این رستوران از همان سال های ابتدای خودروهای نوستالژیک و محبوبی را داخل رستوران قرار داده اند تا همه نوع سلیقه ای پوشش داده شود و هر فرد در خودروی مورد علاقه اش غذایش را می خورد.

هر خودرویی که وارد رستوران می شود ابتدا تمامی صندلی و موتور آن خارج شده و سپس میزهای غذاخوری با توجه به اندازه خودرو داخل آن قرار می گیرد. نکته جالب اینجاست که تمامی خودروها واقعی هستند و هیچ بدلی در آن ها وجود ندارد.

برخی از خودروها نیز البته برای ایجاد فضای مناسب درون رستوران برش خورده اند. صاحبان این رستوران قصد دارند در آینده خودروهای مدرن و گران قیمت را نیز وارد رستوران کنند تا فضای رستوران از حالت قدیمی خارج شود.


رستورانی جالب مخصوص عاشقان ماشین+تصاویر


رستورانی جالب مخصوص عاشقان ماشین+تصاویر


رستورانی جالب مخصوص عاشقان ماشین+تصاویر


 رستورانی جالب مخصوص عاشقان ماشین+تصاویر



نظرات کاربران
ترتیب نظرات: جدیدترین به قدیمی ترین
تاکنون نظری ارسال نگردیده است
  
تمام حقوق برای سایت Tamoochin.com محفوظ است
©2024 Tamoochin.com | TCOM