... هســـتــــــــي ... UnIqUe

رتبه کاربر: کاربر افتخاری
تعداد بحث های ایجاد شده: 210
امتیاز بحث های ایجاد شده: 89

تعداد بازدید: 594
امتیاز بحث: -1

نسل هفتم پورشه 911/ عکس . . .!!!
1390/11/17

ماه آینده قرار است تا جدیدترین نسل پورشه 911 کاررا وارد بازار شود. خودرویی که سالهاست به نماد شرکت خودروسازی پورشه مبدل شده و در مقایسه با نیاکان خود تغییرات تمام عیاری را پشت سر گذاشته است.
نسل هفتم پورشه ۹۱۱ + عکس
به گزارش خبرآنلاین، از زمان رونمایی پورشه ۹۱۱ کاررا در سال ۱۹۶۳ / ۱۳۴۲، شرکت پورشه تغییرات زیادی را در این خودرو اعمال کرده است: از ارائه نسخه‌های مسابقه‌ای این خودرو گرفته تا ریزه‌کاری‌هایی که تنها برای اعضای حرفه‌ای کلوپ پورشه آمریکا قابل تشخیص است. اگرچه اعمال تغییرات تمام عیار از نسلی به نسل دیگر این خودرو بسیار نادر بود، اما زمانی‌که هفتمین نسل این خودرو در ماه آینده وارد بازار شود، ۹۰ درصد از قطعات این خوردو جدید هستند یا اینکه از نو طراحی شده‌اند. به گزارش پاپ‌ساینس، نتیجه کار خودرویی است که بدنه‌ای هموارتر و مصرف سوخت کمتری دارد، و در مقایسه با نیاکان خود به مراتب سریع‌تر است.


بدنه سبک‌تر
طراحان با استفاده از سهم بیشتری از کامپوزیت فولاد-آلومینیوم در بدنه خودرو، ۵۰ کیلوگرم از وزن آن کاسته‌اند. از آنجایی‌که خودرو سریع‌تر حرکت می‌کند، در قسمت عقب ماشین یک منحرف کننده هوای (Spoiler) قابل تنظیم نصب شده است که می‌تواند با اعمال نیروی پایین‌گرا معادل وزن جسمی ۱۰۰ کیلوگرمی بر روی چرخ‌های عقب، باعث افزایش پایداری خودرو شود.


موتور کارآمدتر
موتور استاندارد ۳.۴ لیتری این خودرو با توان ۳۵۰ اسب‌بخار در مقایسه با موتور قبلی ۱۶ درصد راندمان بیشتری دارد و در عین حال ۵ اسب‌بخار نیز بیشتر انرژی تولید می‌کند. مدل گران‌قیمت‌تر ۹۱۱ S این موتور با ظرفیت ۳.۸ لیتر و توان ۴۰۰ اسب‌بخار، در مدت ۳.۹ ثانیه سرعت ماشین را از صفر به صد کیلومتر در ساعت می‌رساند.



تمهیدات کاهش مصرف سوخت
هر دو مدل موتور ۹۱۱ دارای سیستم حرکت-توقف هستند که هنگام توقف خودرو پشت چراغ قرمز موتور را خاموش می‌کنند، و به محض فشار دادن پدال گاز توسط راننده مجددا آن را روشن می‌کنند. در هنگام حرکت در مناطق ساحلی، حالت «کشتیرانی» به صورت خودکار موتور ماشین را برای صرفه‌جویی بیشتر در مصرف سوخت تنظیم می‌کند.


دنده هفت سرعته
پس از سال‌ها پافشاری بر روی جعبه‌دنده‌های اتوماتیک، شرکت پورشه در حق هوادارن دنده‌های دستی لطف کرده است و مدل جدید ۹۱۱ را با نخستین جعبه‌دنده هفت سرعته دستی به مشتریان عرضه کرده است. البته برای افزایش ایمنی، استفاده از یک قفل دنده مانع از انتخاب زودهنگام دنده ویژه «سرعت در آزادراه» توسط راننده می‌شود.


کمک راننده رایانه‌ای
یک سیستم بردار-گشتاور با کاهش سرعت چرخ‌های داخلی، به چرخش سریع‌تر پورشه ۹۱۱ در پیچ‌ها کمک می‌کند. همچنین سیستم رایانه‌ای ضدواژگونی خودرو با اندازه‌گیری نیروهای وارد بر گوشه‌های ماشین، سیستم تعلیق خودرو را تنظیم می‌کند و بدنه خودرو را در پیچ‌ها همواره در حالت افقی نگاه می‌دارد.



موتور: شش سیلندر ۳.۴ لیتری (۳.۸ لیتری در مدل ۹۱۱ S)
حداکثر سرعت: ۲۸۶ کیلومتر بر ساعت (۳۰۰ کیلومتر بر ساعت در مدل ۹۱۱ S)
قیمت: ۸۳ هزار دلار به بالا

نظرات کاربران
ترتیب نظرات: جدیدترین به قدیمی ترین
تاکنون نظری ارسال نگردیده است
  
تمام حقوق برای سایت Tamoochin.com محفوظ است
©2024 Tamoochin.com | TCOM