موسیقی
 
 
اميردَلي فيلسوف تنهايي


تعداد بحث های ایجاد شده: 85
امتیاز بحث های ایجاد شده: 14

تعداد بازدید: 1274
امتیاز بحث: 0

آلبوم محسن چاوشي به نام [ يــه شاخه نـيـلوفــر ]
1387/08/01




آلبوم محسن چاوشي به نام يه شاخه نيلوفر





خريد اينترنتي آلبوم چاووشي(تحويل درب منزل)  خريد اينترنتي آلبوم چاووشي(تحويل درب منزل)


اين آلبوم بنا به درخواست خواننده و صاحب اثر به صورت دمو براي دانلود گذاشته شده است !

دمو ها بر گرفته شده از سايت رسمي آلبوم مي باشد !

جزئيات آلبوم يه شاخه نيلوفر:

يه شاخه نيلوفر با تنظيم محمدرضا آهاري و شعرهاي آقايان حسين صفا- امير ارجيني- اسلام ولي محمدي و محسن چاوشي و با صداي محسن چاوشي به بازار عرضه خواهد شد.

اين آلبوم داراي ?? قطعه موسيقي مي باشد که به تريتيب عبارتند از:

?- عصا (امير ارجيني) ?- خاکستر (حسين صفا) ?- بغض (حسين صفا) ?- يه شاخه نيلوفر (حسين صفا) ?- خودپسند (حسين صفا) ?- دلتنگي (امير ارجيني) ?- تو که نيستي (اسلام ولي محمدي) ?- کجاست بگو (حسين صفا) ?- چرا؟ (امير ارجيني) ??- ناز (حسين صفا) ??- تبريک (امير ارجيني) ??- هفته ها (محسن چاوشي)
در اين آلبوم سه کار وجود دارد که توسط دوست نمايان قبلا منتشر شده است اما محسن چاوشي با سبک و ثياق جديد اين سه قطعه را با کيفيت عالي د راختيار شما قرار مي دهد که اين سه قطعه عبارتند از : خودپسند - بغض (نرگس بيمار) و ناز (تو ناز ميکني)


سبک آلبوم جديد حال تلفيقي دارد. بيشتر از سبک اسلو راک و پاپ راک همراه با تلفيق زيباي موزيک سنتي ايران استفاده شده است. مطمئنا زماني که آلبوم را گوش مي دهيد لذت بسيار زيبايي خواهيد برد و راک را با تمام وجود حس خواهيد کرد. بايد از محسن چاوشي و محمدرضا آهاري تشکر بسيار زيادي کنيم که سبک راک را به طور جد وارد موسيقي کشورمان کردند. اگر به خاطر بياويريد محسن چاوشي از همان اوايل که شروع به خواندن کرد از سبک راک استفاده کرد و آهنگسازي خود را نيز به همين سمت کشاند تا به همه ثابت شود که محسن چاوشي در آهنگسازي بسيار خبره است. آرزوي سلامت و تندرسي برايش داريم.

در نهايت بايد گفت که آلبوم را به صورت اورجينال (اصل) تهيه نماييد و اگر براي کس ديگري هم مي خواهيد بيشتر تهيه نماييد. چرا بايد براي خودمان اصل تهيه کنيم ولي دوباره از روي آن کپي بگيريم؟ آلبوم را به صورت اورجينال دريافت کنيد و براي ديگران هم هديه بگيريد.



نظرات کاربران
ترتیب نظرات: جدیدترین به قدیمی ترین
پوريا فتوت (1389/02/05 0:22:17)
آقا من آلبومشو نميخوام خودش چند ميگيره بياد يه روز درب منزل کل آهنگاشو واسمون بخونه؟


فرهـــــــاد ... (1388/11/07 19:56:48)

بدکش نيست



تموچين محمدي (1387/08/02 9:27:53)

مطمئني اين آلبوم مجاز هست؟! اسم شرکت پخش کننده آلبوم چيه؟ چرا روي عکسش چيزي نيست؟!!

سايت رو به تيغ فيلتر ندي امير!!!



اميردَلي فيلسوف تنهايي (1387/08/02 8:9:29)
البته ماهان جان به گفته خود محسن چاووشي و مصاحبه رسمي خودش تمامي ترانه هاي قبلي اون به صورت غير رسمي پخش شد و به نوعي رفيق نما ها آثارش رو غيرقانوني و به طرز فجيعي پخش کردن و به همين علت ايشون تا دو سال اين آلبوم رو سرپوشيده نگه داشت تا بتونه مجوز رسمي رو بگيره و بايد بگم که ايشون " يه شاخه نيلوفر" رو اولين آلبوم رسمي خودشون معرفي کردن و ما هم توصيه مي کنيم اوريجينال خريد کنيد تا اين فرهنگ جا بيافته که خواننده و آهنگساز ممکنه براي يه ملودي ماه ها کار کنند تاما براي دو دقيقه لذت ببريم.

در ضمن تنظيم آهنگ و تلفيق راک و کلاسک و همچنين جاز در نوع خودش نسبت به کارهاي داخلي با وضعيت استوديو هاي زيرزميني در نوع خودش بي نظيره.

تو ناز مي کني ، من ناز مي کشم ، اين منطق کيه ، انگار پيش تو فرقي نمي کنه کي عاشق کيه...
روح تو مريمه ، جسم تو نرگسه ، دست تو نسترن ؛ روح تو ، دست تو ، جسم تو ، عشق من ؛ گلخونه ي منه.......


ماهان ... (1387/08/01 21:12:8)

بدک نيست  ولي اين آلبوم در حد کاراي قبليش نيست 



 1  
تمام حقوق برای سایت Tamoochin.com محفوظ است
©2024 Tamoochin.com | TCOM