mohammad

رتبه کاربر: کاربر مسدود شده
تعداد بحث های ایجاد شده: 33
امتیاز بحث های ایجاد شده: 55

تعداد بازدید: 429
امتیاز بحث: 1

شرایط لازم برای عضویت در فیس بوک ایرانی !
1390/04/06

????? ???? ???? ????? ?? ??? ??? ?????? !

طنز -- همانا در راستای مبارزه با استکبار جهانی و کوتاه کردن دست اجانب از سر جوانان معصوم و بی‌گناه ایرانی، این بار قسمت شد تا اندیشمندان در تلاشی شبانه روزی و بنا به درخواست خیل کثیر دوستداران و به دلیل غیرقابل دسترسی بودن شبکه دشمنی مجازی فیس بوک و توییتر و ... فیس بوک ایرانی رونمایی شد تا خیال جماعتی راحت شود.

قبل از هر چیز لازم است تا مراتب تشکر جماعت فیس‌بوک‌باز را به اطلاع دوستان و آشنایان می‌رسانیم و بعد از آن همانا به ذکر مزایای این شبکه خواهیم پرداخت، باشد که مفید باشد.

ازآن جایی که فیس‌بوک کذایی در و پیکر نداشته و هر تعداد آدم می‌تواند سرش را بیندازد و عضو این شبکه شود؛ لذا فیس‌بوک ایرانی از این نقص مبرا بوده و صرفا 20 هزار نفر می‌توانند عضو آن شوند.

خبرهایی هم مبنی بر این به گوش رسیده که از هم اکنون صف طولانی و طویلی مقابل کافی‌نت‌ها شکل گرفته و برخی حتی پشت میز کامپیوترشان زنبیل گذاشته‌اند تا هر چه زودتر عضو شده و خدایی ناکرده از قافله این بیست هزار نفر خوشبخت جا نمانند!

نکته بعدی این است که همانا اینترنت جای بحث‌های بد و از آن لحاظ نمی‌باشد و خود کاربران مستحضر هستند که این تکنولوژی صرفا برای تبادل علمی تهیه شده و مثل انواع خارجی پسند نیست که هر کسی هر چی از دهانش بیرون آمد با فرندهایش به اشتراک بگذارد.

ضمن اینکه این شبکه دارای گشت ارشاد می‌باشد و اگر خدایی نکرده کاربری از دستش در رفت و حرف‌های غیراخلاقی حتی با نیت ازدواج به فرندهایش زد با او برخورد خواهد شد. پس خیالتان از این بابت هم راحت باشد و در محیطی کاملا علمی به تبادل مسایل کاملا علمی بپردازید.

شرایط مورد نیاز برای عضویت در فیس بوک ایرانی:
1)داشتن حداقل 18 سال و حداکثر 30 سال تمام برای تمام متقاضیان
2)نداشتن عدم سوء پیشینه و مشکل اخلاقی به هر نحو
3) داشتن کارت پایان خدمت برای کاربران مذکر
4) داشتن کپی کارت ملی، کارت دانشجویی و یا آخرین مدرک تحصیلی، کپی شناسنامه خود و تمام افراد خانواده، کپی فیش حقوقی، کپی سند خانه،ماشین و تلفن همراه، کپی چهار برگ اول قباله ازدواج(برای کاربران متاهل)
5) نداشتن فرند خارج از فیس‌بوک ایرانی
6)داشتن حداقل قد 190 سانت برای برادران و 170 سانت برای‌ خواهران
از پذیرفتن کاربران دارای اضافه وزن بیش از 3کیلو معذوریم!

اینجا یک محیط کاملا علمی است لذا گذاشتن عکس بی‌حجاب تنها در محیط دانشگاه و ترجیحا با یکی از اساتید دانشکده فیزیک مجاز می‌باشد!(دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی در اولویتند)ضمن دعوت از همه علاقمندان خارجی، این شبکه مجازی آرزوی ساعاتی خوش را برای‌ شما می‌نماید ...

 


نظرات کاربران
ترتیب نظرات: جدیدترین به قدیمی ترین
آمنه .... (1390/06/23 20:1:28)

ايرانيا كه هيچكدوم تمام شرايطو ندارن 

شايد خارجيا توفيق پيداكنن عضو بشن



 1  
تمام حقوق برای سایت Tamoochin.com محفوظ است
©2024 Tamoochin.com | TCOM