saba ............


تعداد بحث های ایجاد شده: 4
امتیاز بحث های ایجاد شده: 2

تعداد بازدید: 587
امتیاز بحث: 0

فال چهارشنبه 6 بهمن ماه و 26 ژانويه
1389/11/06


از صبح فردا تا پايان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...

فروردين: ممكن است ديگر از انتظار خسته و اعتقاد داشته باشيد كه ديگر نمي‌توانيد بيش از اين منتظر بمانيد،‌ اما احتمالا از اينكه مي‌بينيد كه هنوز اندوخته اي از صبر و شكيبايي دروجود شما باقي مانده متعجب خواهيد شد. حتي ممكن است فكر كنيد ديگر نمي‌توانيد هيجانات خود را كنترل كرده و آنها را پنهان كنيد،‌ اما اين فرصتي است كه بتوانيد خود را تغيير داده و از اين حالت درآييد و تازه مي‌فهميد كه چقدر ريسك كرده ايد. در آينده اي نزديك فرصتي پيدا خواهيد كرد كه اشتياق خود را نشان داده و اين بسيار عالي است كه كارت‌هاي خود را نگه داريد تا زمانيكه وقت آن برسد كه ورق‌هاي خود را رو كنيد.
ارديبهشت: امروز ممكن است نتيجه بررسي‌هايي كه اخيرا در موردي انجام داده ايد را دريافت كنيد، و مي‌فهميد كه موفقيت شما در اين مورد اخير خيلي بيشتر از موارد قبلي است كه تا به حال با آن مواجه بوديد. رسيدگي و بررسي واقعي اكنون اين گونه است كه چگونه از اين اوضاع به نفع خود استفاده كنيد، و زمانيكه فرصت آن پيش مي‌آيد آن را از دست ندهيد. اين مدت زياد طولاني نيست، پس از تمام اين لحظات استفاده كنيد تا موقعي كه ديگران به شايستگي شما اعتراف مي‌كنند.

خرداد: يك صدا به شما مي‌گويد كه به دنبال آن چيزي كه مي‌خواهيد برويد، ولي صداي ديگري مي‌گويد كه براي رسيدن آن منتظر بمانيد. شما در موقعيت سختي از تصميم گيري قرار داريد، اما قادريد از راهي كه انتخاب كرده ايد دفاع كنيد. با اين وجود،‌ شما هنوز نمي‌دانيد كه چه كاري درست است. به اضافه، ممكن است مهم نباشد،‌ به خاطر اينكه آخرين پاسخ شما احتمالا آخرين فرصت تان نخواهد بود. و مهم نيست كه شما كدام يك را انتخاب كنيد. پس، پايتان را از گليمتان درازتر نكنيد،‌ صبر كنيد تا زمانيكه گرفتگي تان حل شود. فردا مي‌بينيد كه انتخاب‌هاي ديگري هم برايتان پيش مي‌آيد.

تير: امروز شخص قدرتمندي شما را ترغيب مي‌كند كه مسئوليت‌هايي را بر عهده بگيريد. و اگرچه شما با اين نظريه موافق هستيد كه اين كار مشكلي براي انجام دادن است، و مي‌دانيد كه واقعا اثراتي كه بعدها از انجام اين كار به جا مي‌ماند واقعا پيچيده است. اگر بيش از حد تلاش كنيد يا اينكه به اندازه كافي تلاش نكنيد مي‌بينيد كه نمي‌توانيد از پس آن برآييد و مسئله را حل كنيد. مسئله اصلي اين است كه بايد خود را از تعهدات قبلي و يا عادات قديمي ‌رها كنيد،‌ زندگي خود را بر اين اساس بگذاريد كه نيازهاي كنوني خود را تامين كنيد و براي تحقق بخشيدن آرزوهايتان تلاش كنيد.

مرداد: در پايان رابطه دوستي شما يك نور جديد به چشم مي‌خورد و اگر چه شما كاملا از آن آگاه نيستيد و نمي‌دانيد قضيه چيست، اما همين كافي است كه لبخندي به لب‌هاي شما بيايد. شايد شخص جديدي در زندگي شما پيدا شود يا شايد هم زندگي جديد تان از يك رابطه جديد حيات دوباره مي‌گيرد. به هر حال،‌ انتخاب با شماست، و شما نياز خواهيد داشت كه تصميم بگيريد كه چگونه خود را به بهترين وجه براي اتفاقات خوبي كه دارد براي تان پيش مي‌آيد آماده كنيد.

نظرات کاربران
ترتیب نظرات: جدیدترین به قدیمی ترین
تاکنون نظری ارسال نگردیده است
  
تمام حقوق برای سایت Tamoochin.com محفوظ است
©2024 Tamoochin.com | TCOM