Sahar Ariaee ariaee


تعداد بحث های ایجاد شده: 176
امتیاز بحث های ایجاد شده: 265

تعداد بازدید: 397
امتیاز بحث: 0

خاصيت عجيب بوي اشک زنان!!!
1389/10/29

 
شما هم از خواندن اين تيتر دچار تعجب شده ايد ؟ اشک زنان بو دارد ؟ چگونه ؟
 
مطالعات جديد ثابت کرد که از اشک زنان بويي متصاعد مي شود که هورمون تستوسترون مردان را کاهش داده و ميل آنها به زنان را کم مي‌کند.

به گزارش برنا، در ادامه اين تحقيقات مشخص شد که اين بو حتي زماني که مردان اشک را نبينند نيز موثر است . اين براي نخستين بار است که ساختاري شيميايي اشک و بوي ناشي از آن بررسي شده و نتايج علمي آن در اختيار ديگران قرار گرفته است.

نوام سوبل محقق موسسه عصب شناسي در اين باره گفت:« ما مشخص کرديم که از اشک زنان سيگنال هايي به مردان در قالب بو منتقل مي شود که اين سيگنال تمايل مردان به زنان را کاهش مي دهد زيرا به طور مستقيم روي هورمون تستوسترون مردان اثر مي گذارد.»

ايندر حالي است که ارتباط انسان ها از طريق کلام و نگاه ثابت شده بود اما تحقيقات اخير ثابت کرد که سيگنال هاي شيميايي نيز حاوي اطلاعات بسياري هستند که انسانها از خود ساطع کرده و به طرف مقابل منتقل مي کنند.

دانشمندان دريافته اند که اشک احساسي، حاوي پروتئين بيشتري نسبت به اشک معمولي است که از چشم خارج مي شود در نتيجه بو و تاثير بيشتري در کاهش ميل مردان دارد.

سوبل اعلام کرد:« نکته بسيار جالب اين بود که ديدن اشک زنان هيچ احساسي اعم از اندوه يا همدردي را در مردان مورد آزمايش ايجاد نمي کرد.»

در آخر معلوم شدن که اشک زنان در مردان همان تاثيري را ايجاد مي کند که خرناس و بوي عرق مردان براي زنان!
 
 

نظرات کاربران
ترتیب نظرات: جدیدترین به قدیمی ترین
تاکنون نظری ارسال نگردیده است
  
تمام حقوق برای سایت Tamoochin.com محفوظ است
©2024 Tamoochin.com | TCOM