Sahar Ariaee ariaee


تعداد بحث های ایجاد شده: 176
امتیاز بحث های ایجاد شده: 265

تعداد بازدید: 357
امتیاز بحث: 2

تلاش براي نجات از آخر الزمان در سال 2012
1389/10/26

يک مخترع روس که احتمال مي دهد سال دو هزار و دوازده " اخر الزمان" باشد ، کپسولي را براي نجات انسان ها ابداع کرده است. به گزارش شبکه تلويزيوني راشاتودي، اين شهروند روس که پيش بيني هاي باستاني را درباره زمان پايان عمر دنيا خوانده، وسيله اي را براي نجات نوع بشر ابداع کرده است.
 
در تقويم هاي باستاني پيش بيني شده است که در بيست و يکم دسامبر 2012 ، عمر دنيا به پايان مي‌رسد. در کره زمين نيز سيل، فوران هاي اتشفشاني و زمين لرزه به طور کامل نسل انسان ها را نابود خواهد کرد. برخي از مردم نيز از هم اکنون خود را براي مواجه شدن با اين رويدادها اماده کردند.

در مزرعه اي متروک در فاصله چند کيلومتري مسکو، دستگاهي به نام کپسول روز رستاخيز اختراع شده است که به هنگام فرارسيدن اخر الزمان نسل بشر را نجات خواهد داد.
 
ايوگني اوبيکو، مخترع اين محفظه مي گويد پارسال هنگامي که ايده ساخت اين دستگاه را مطرح کرد، عده زيادي از مردم به او خنديدند اما اکنون که کار ساخت ان تمام شده است، مردم افکار او را جدي مي گيرند. اين کپسول که جداره ان از چهار لايه مجزاي مواد عايق ساخته شده است، قابليت غلتيدن از بالاي کوه، شناور ماندن روي اب و حتي واژگون شدن را بدون اسيب ديدن دارد.

اين محفظه حتي با زمين لرزه، گدازه، يا طوفان هاي مغناطيسي هم نابود نمي شود و به سامانه تهويه هوا و دوش مجهز است ، قابليت اسکان چهار نفر را به مدت چهل روز دارد و هزينه ان نيز هشتاد هزار دلار است. گروهي از همسايگان اوبيکو از هم اکنون براي استفاده از اين محفظه ثبت نام کرده اند.

يکي از انان مي گويد من از سال دو هزار و دوازده مي ترسم، ما بايد اماده باشيم. به گزارش واحد مركزي خبر، اوبيکو مي گويد حتي اگر پايان عمر دنيا تا دو سال ديگر نيز فرانرسد، مي توان از محفظه هايي که او ساخته به عنوان يخچال هاي صنعتي يا سونا استفاده کرد. وي توصيه مي کند که دولت روسيه فورا چندين هزار تا از اين محفظه ها را سفارش دهد.
 
 

نظرات کاربران
ترتیب نظرات: جدیدترین به قدیمی ترین
ارغوان بردو (1389/10/26 18:48:0)
che chiza.
hala age manam arshad ghabool shodam yekisho be onvane yakhchal mikharam.


 1  
تمام حقوق برای سایت Tamoochin.com محفوظ است
©2024 Tamoochin.com | TCOM